Wie richtig von Mädchen verabschieden?/schlussmachen?

5 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Finde den Text schön ;)
mach es doch so: les ihr bei dem Abschied deinen Brief vor und dann kannst du ihn ihr ja noch schenken als Erinnerung... ;)

Ich werde ihn nicht vorlesen ich werde ihn ihr geben. Vorlesen kommt nicht so gut wie selber lesen ;)

Ich werde mich natürlich auch mündlich verabschieden aber sie sollte eben etwas haben woran sie sich erinnern kann. Mit einem Gegenstandt ;)

0
@FinnM27

Okay ist deine Sache war nur ne Idee ;)

Vielleicht kannst du ihr ja noch ein schönes Foto von euch beiden dazu schenken. Dann hätte sie nämlich noch etwas was sie sich anschauen kann nachdem sie den Brief gelesen hat... ;)

0
@Schatz23

Danke , nach solchen Tipps suche ich bekommst den *, wenn ich nicht noch nen besseren tip bekomme ;)

0
@FinnM27

Werden wir sehen ;)

Wie gesagt geb ihr auf jeden Fall beim Abschied den Brief und mach ihr noch ein Abschiedsgeschenk.
Kannst ihr ja zum Beispiel ein paar schöne Fotos von euch beiden schenken . Könntest vielleicht ein Fotoalbum von der gemeinsamen schönen Zeit machen und noch ein paar kleine Sätze dazu schreiben z. B. wann und wo das Bild entstanden ist oder so...

0
@Schatz23

ich hab kaum Fotos bin sehr unfotogen :)aber danke :)

0

Mhm... ich finde es etwas zu.. tragisch.

Wenn du willst das sie glücklich wird, lass sie gehen. Mit solchen Sätzen wie " I will ever love you" machst du ihr falsche Hoffnungen und sie wird warten, gegenfalls warten ob du dich nochmal meldest oder versuchen dich zu einer Fernbeziehung zu überreden. mach es bitte klarer. Schreibe etwas wie "

Danke für diese wunderbare Zeit. Sie gehört zu meinem Leben, aber dieser Abschnitt mit dir, endet hier. Wir beide wissen, es wird keine Zukunft geben, deshalb ist das hier mein Abschiedsbrief. Alleine für dich geschrieben."

Als Mädchen möchte ich dich bitten eher sowas zu schreiben. Denn ich weiß selber wie mies es ist Hoffnung in sich zu tragen. Und ich hoffe das du sie etwas vorbereitet hast.

Schreibe nicht soetwas wie " Wenn ich dich wiedersehe dann.. " Wer weiß schon! Was passiert wenn du in den USA urlaub mit deiner Freundin machst und du siehst sie aus Zufall wieder? Das wäre für sie, für dich und für deine Freundin höchst unangenehm.

Versuche keine Lebensabschnitte offen zu halten, sondern schließe sie lieber direkt ab. Mit festen Worten, ohne Hoffnungen. Denn wenn du weißt, es wird kein weiteres Mal geben, so solltest du es auch klar benennen.

Ich will ihr nur etwas given, dass sie such Auch später an mich erinntert. Ich werde natürlich Auch etwas sagen.

Hallo, ich habe am Dienstag meine mündliche Prüfung und wollte mal fragen ob hier jemand vielleicht meinen Text kontrollieren kann?

Today I want tell you something about Holidays. Personally when i get older I don't like travel to other countries because i'm so far away from my friends and i'm afraid to missing out important things. Anyway I travel with my family to different countries, in early life i travel to the Netherlands on a camping ground i can't tell anything about the trip because I can't remember. At the age of 6 i was in Turkey with my hole family, we were in Antalya we stay for 2 weeks. That was a nice time for me and everyone was happy. The hotel was so nice and we had such a great time together. There are so funny memories for example I was afraid of a taxi and we must drive with it to came to the city and it was a party taxi and my mother was sitting next to me and i said "mom you can move closer to me" i said this because i was so afraid. The weather was nice it was very hot and because of this i can't eat so much i dont know why and when we go to the dinner i'm only eating 5 or 6 pieces of melon. That was such a great time. When i was 14 I travel for the second time to turky and we were in the same Hotel, i was with my uncle and my aunt and 2 friends from my uncle. That was a nice time too, but I have noticed that something isn't good, i miss my friends and after four days or so i want back home because they told me on Whatsapp so great things what they did and that sounds so funny. But all in all it was a great trip to turkey. At the age of 15 my mom asks me whether I want to go to Italy with her and her partner. And i must be honest I have advised 2 weeks and asks my friends would you travel to italy if you were me and they said Joyce why you are thinking about that? Yes of course i would travel.. At the end my desicion was yes and i must say that i had a great time in Italy.. We drive with a bike trough the city, we took part in a guided tour of the city Sienna. And we saw many sights for example the leaning tower of pisa. In the easter Holidays i will travel to the north sea with my family and my best friend Joan. And i'm very glad because Joan is with us. And in the Summer Holidays i will travel to turkey with my mother and her partner, i hope we have a great time and i wont miss my friends so hardly. For me the best holidays were the summer holidays because you mustn't think on school and the wheather is actually nice. And when i dont travel to other countries i'm only on the way with my friends. We go swimming, or make a picnic sometimes we camping in the garden. All in all i can say that i love holidays.

...zur Frage

Kann mir jemand die Bedeutung von Message man (Twenty one Pilots) erklären?

The loser hides behind A mask of my disguise And who I am today Is worse than other times You don't know what I've done I'm wanted and on the run I'm wanted and on the run So I'm taking this moment to live in the future

Release me from the present I'm obsessing, all these questions Why I'm in denial That they tried this suicidal session Please use discretion When you're messing with the message man These lyrics aren't for everyone Only few understand

Hope you're dead 'cause how could you sleep at a time like this? People they rhyme like this, we're all impressed by this They rip it, flip it but these are just triplets Wrote this in three minutes, three words to a line It's just poetry divided, I'm the kind of guy Who takes every moment, he knows he can fight it And music to use it, for others to use it You're dead 'cause how could you sleep at a time like this?

Life is up here but you comment below When the comments will always become common motivation To promote you choose next episode So your brain knows to keep going even though hope Is far from this moment but you would not know it Gets better when morning finally rears its head Together we'll lose this, remember the future Remember that morning is when night is dead

Das wäre so der Text. Das einzelne verstehe ich ja, aber die Bedeutung des Liedes kann ich nicht erkennen. Nur wenige verstehen den wirklichen Text des Liedes - Tyler Joseph, ich bin wohl keine davon.

...zur Frage

Englisch Text korriegieren

Hallo kann jemand folgenden Text korrigieren? Dankeschön Dear Ben Russell, I read your article “Credit cards to ration individuals' carbon use“, which is published in newspaper The Independent in July19,2006. First of all I want to say that I think it's very good that there are people like you who think about the environment and of course about the problems which are exist. The suggestion is that every body has a credit-card with Carbon Dioxide points and if someone travels, use electricity, gas or petrol with carbon rations they have to pay. There is a special amount of this points and if you need more than your personal cap you have to buy credits on the open market. On the other side if there are people who cut the pollution of the carbon they produce, they could sell their surplus. Mr Miliband also suggests that banning products like light bulbs or electrical appliances which waste power while on standby, have to forbid. Everyone have to make automatic payments of offset pollution. I think this credit cards are not a good idea, because there would be a discrimination, because on the one hand rich people wouldn't cut their consume because they have the money to buy this credits. The most of them wouldn't take care about the environment. On the other hand the poor people have to take care about their carbon use. They haven't got the money to buy new credits. The result would be that the poor people take care and the richer people don't take care. Now you can say that it's maybe not a completely good result but now there are a few people who take care. Better than no one. But what is if the poorer people have to use the car everyday because they have to drive to work. They have to pay that they are working. This wouldn't make work more attractive. The poorer people are disadvantaged. Another cause why this credit cards are not a good idea is that you can't control it. There would be a lot of situations where are disagreements. For example if people drive together to work. Now who have to pay with carbon for that? The driver or the other ones? Another fact is that you can't handle everything with money. Everyone has to pay that the environment become better. But money doesn't help. You can't stop the global warming with money. My idea is that there have to be recompenses for those people who do something against the environment problems. There have to be individual things, which make environment protection very attractive and also necessary. It's very important that everybody knows about the problems and the results if we go on like this. All in all I think it's very good that there are people who think about a solution and things that can be do to stop the global warming. Nevertheless I think the credit-cards and money wouldn't be a good solution

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?