Wie lade ich sie ein mit mir irgendwo hin zu kommen

4 Antworten

also wenn sie dier ja mol gseid hett dass sie dich herzig fingt.. villech hett sie das "no so als brüeder" au nur drah ghenkt will sie ned zu intressiert wott würke, mir meitli sind genau so schüch wie dier :) ich han au mol am kolleg gseit dass ich ihn nur als kolleg gern han obwohls sho meh gsi ish aber genau us dem grund ;) aber verstah sho was meinsh.. aber wenn dir ja guet befründet sit ishes fr sie sicher ned unagnehm odr so wenn mit ihre wotsh usegah ;)

Mer send denn no i de primar gsi

0

Sie het mer aber am friitig ihre Name und es herz uf de arm zeichnet . Het sie aber amene andere Au gmacht

0

Ah ish doch egal öb sie's nem andere au gmacht hett ;) das herz heisst aber uf jede fall dass der gnue gued befründet sind zum mitnand usegah, muesh sho ufpasse das ned z ufdringlech wirsh aber denkes sho ned

0

Sit mer inere neue schuel sind hemmer nüm so mängisch gseh Aber am donschtig womer duss hend müesse warte isch sie eifach nebe mich gstande. Ich weiss ned öbs wege ihrere kollegin gsi isch wo nebe mir gsi isch aber sie hend gar nüt mitenand gret

0

ohhu aber lug, du muesh sie eifch froge, meh als es nei chash ned kassiere sie risst der sho ned dr chopf ab :) vill glück wünshi dier ^^

0

Hahaha danke

0

Hesch es paar tips wie ich mineremueter bibrenge chan dass ich uf mich selber ufpasse chan. Sie wot ned dass ich usegoh ,, du Besch ersch 14 " heists amigs min Vater seit dass ich gnue alt wer.

0

denn chumm doch met "de papi hett aber gseidd" 😂 also ich bin au 14 und ich darf eigch uere vill aber ig muess eifch pünktlech dehei sie das ish ne wichtig und ig meine wenn ja nur irgedwie chli wotsh met ihre gah henge ish sicher easy muesh ihre villech erkläre dass "usegah" nit grad "ih ne shisha bar gah" heisst ;)

0

Hahaha merci

0

Frag eifach Und das heisst ob und wenn sie will! Wenn sie nei seit denn weisch es ja und wenn sie ja seit denne viu glück!

Mini eltere segid ich darf noni use ,, will ich ersch 14 bi" heists amigs

0

Min Vater seit ich dörft aber Mini mueter wot das ned will sie angscht het

0

Ersch?! Hallo?! Ich bin au 14ni Alta was hend dini Eltern ver Problem?!

0

Frag sie nicht, OB sie Lust hat, sondern WANN sie möchte.

Frag am besten beides.

frag wann sie zeit und lust hat vllt mal mitzukommen

0

Was möchtest Du wissen?