Kann mir jemand einen WhatsApp Statusspruch empfehlen?

53 Antworten

One of the greatest pains to human nature is the pain of a new idea. Strike while the iron is hot. There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot. Treat people as if they were what they ought to be and you help them to become what they are capable of being. The greatest thing you' ll ever learn is just to love and be loved in return. Love is not about how much you say “I love you”, but how much you can prove that it’s true. In life we all have an unspeakable secret, an irreversible regret, an unreachable dream and an unforgettable love. Life is what happens to you while you’re busy making other plans. Life isn’t worth living unless you’re willing to take some big chances and go for broke. Life without love is like a tree without blossom and fruit. Most people have never learned that one of the main aims in life is to enjoy it. The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like and do what you'd rather not. Everybody wants to go to heaven; but nobody wants to die. The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that it has never tried to contact us.

One of the greatest pains to human nature is the pain of a new idea.

Strike while the iron is hot.

There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.

Treat people as if they were what they ought to be and you help them to become what they are capable of being.

The greatest thing you' ll ever learn is just to love and be loved in return.

Love is not about how much you say “I love you�?, but how much you can prove that it’s true.

In life we all have an unspeakable secret, an irreversible regret, an unreachable dream and an unforgettable love.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans.

Life isn’t worth living unless you’re willing to take some big chances and go for broke.

Life without love is like a tree without blossom and fruit.

Most people have never learned that one of the main aims in life is to enjoy it.

The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like and do what you'd rather not.

Everybody wants to go to heaven; but nobody wants to die.

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that it has never tried to contact us.

Ein guter Spruch muss nicht unbedingt lang sein, im Gegenteil, häufig sind es gerade kurze Sprüche, die exakt auf eine Situation passen. Schau mal hier, Da findest du echt die besten und alle Arten von Sprüchen: www.gutefrage.net/frage/Süsse-Kurze-Sprüche

hier ein paar beispiele: 3 Worte, 12 Buchstaben. Leicht zu sagen, schwer zu beweisen ''Ich bin Batman"

Life is short. Eat dessert first!

Jetzt ist die gute alte Zeit, die wir uns in 10 Jahren zurückwünschen...

Wer aufhört, besser zu werden, hat aufgehört, gut zu sein.

.

Love is when you dont want to sleep... because reality is better then a dream...

You want a perfect girl ? Buy a Barbie.

.

I may not be perfect but at least I'm not fake.

Hey there! WhatsApp is using me.

Steh zu dir. Du bist das Wertvollste, das du auf dieser Welt hast!

Es gibt kein Tier, für das man so viel tut, wie für die Katz.

Dieser Kontakt hat Sie blockiert.

Abi kann man wiederholen - Partys nicht.

Hey there! I am using your boyfriend.

Lieber eingebildet ausgehen als ausgebildet eingehen.

Reden ist Silber, Ausreden sind Gold!

Ich muss dir nicht gefallen. Ich bin ja auch kein Facebook-Status!

Scratch here ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ to reveal my status.

Ich hab keine Macken! Das sind Special Effects!

Bevor's peinlich wird, frag ich lieber Google!

Als Gott den Orientierungssinn vergab, hatte ich mich verlaufen!

Von Amor gemobbt...

Ich so: Och bitte! Mein Leben so: Nö!

Kann mir bitte jemand das Wasser reichen?

Klar kannst du dich mal melden, halt nur nicht bei mir.

Erwachsenwerden? Ich mach ja viel Mist mit, aber auch nicht alles!

Jemand nannte mich heute faul. Ich hätte ihm fast noch geantwortet.

Ein Freund ist einer, der dich mag, obwohl er dich kennt.

Lass den Kopf nicht hängen, sonst fällt die Krone runter.

Achtung, Achtung! Hier spricht Kapitän Niveau - wir sinken!

Ich weiß, ich bin faul - aber ich liege dazu! :

Sometimes i feel like giving up, then i remember i have a lot of motherfuckers to prove wrong😌🖕🏾
Oder
People change, things go wrong, shit happens and life goes on.😉😀

Was möchtest Du wissen?