wer kennt den interpret von "close my eyes"?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Google weiß es:

Strike.fire.fall - Stay awake

http://www.songtextemania.com/stayawakesongtext_strikefirefall.html

oh gott, perfekt. ich hab schon 300000 mal gesucht aber irgendwie war das nichts. vielen dank!!!!!!

0
@NikolinaLilou

..und wieder ein jahrelanges Problem in wenigen Sekunden gelöst (-:

Tip: bei so einer Suche immer das Wort "Lyrics" vorne dran stellen!

0
@Twitizen

weiß ich doch, ich recherchier eigentlich immer erst selbst, bevor ich frage und find auch das meiste, aber DIESER songtext war irgendwie nie dabei... also lieben dank ;)

0

wenn du weißt aus welchem jarh das ist geh auf google geb ein close my eyse dann das jahr und dann wirste den interpret wahrsdchinlich finden

könnt ihr das übersetzen ich kann kein englisch ?

hallo ich suche eine wohnung im internet und hab eine email an den vermieter geschrieben der kann leider kein deutsch und hat auf englisch zurück geschrieben das problem ist das ich kein englisch kann ^^ könnt ihr bitte diese nachricht übersetzen ?

("Hello, Thanks for your reply,

The apartment is furnished like in the photos, you can use my furniture, or you can also use your own if you prefer. If you decide to use yours, you will have access to a very large and well ventilated cellar, where you can store my furniture, also you have your own parking place.

I like to rent my apartment for a long time because I will not come back to stay there. You seem to be a very nice person and I can assure you we will not have any problems. Like I have inform you before, the price you shall pay for 1 month of rent will be 570 Eur + 35-50 Eur the utilities (heating , electricity , water) and i want also Security Deposit 800 Eur ( the Security Deposit 800 Eur you will receive back when you leave the apartment ), with no extra taxes to pay. The money, I want to receive it monthly to my bank account, so I hope it will be no problem for you to wire the money.

I am willing to send you the keys so you can visit it and see it suits your needs. The delivery for the keys and viewing permit (signed by me), will be made with AirBnB ( www.airbnb.com ) to make sure that we can trust each other. I will explain the procedure if you are interested so please e-mail me as soon as you read this message because I really need to take care of this matter.

Thank you")

...zur Frage

suche einen Song kenne aber nur noch einen beim Googlen leider nichts sagenden teil?

Songstelle an die ich mich noch erinnere: Ai jai jai ai jai jai jai ai jai jai jai jai jai jai jai

...zur Frage

Zu welchem Lied gehört dieser Text ;)?

Zu welchem Lied gehört dieser Text und wer ist der Interpret ?

I can see youre sad Even when you smile, even when you laugh I can see it in your eyes Deep inside you want to cry

...zur Frage

"I can be your boy and you can be my girl" - weiss jemand wie dieses Lied heisst und von wem es ist?

Es gibt ein Lied, das immer in der ferienanlage lief. Ich bin mir sicher, dass jemand von euch es kennt, denn es scheint noch ziemlich bekannt zu sein.

Im Refrain kommt immer: "I can be your boy and you can be my girl, I can be your boy come and rock my world."

Das "come and rock my world" wird etwas tiefer gesungen und der Interpret ist ein Mann. (im ganzen Lied singt nur ein Mann oder eine Männergruppe)

...zur Frage

Wer singt das deutsche iCarly Titellied?

Im Original ist es klar, dass Miranda Cosgrove "Leave it all to me" singt. Aber wer singt die deutsche Version "Überlass ihn mir", die im Vorspann der 1. und 2. Staffel kommt? Ist das die Synchronsprecherin von Carly (Rubina Kuraoka)? Dank im Vorraus!

...zur Frage

Kann mir jemand den deutschen songtext in deutsch übersetzten, bitte?

I never noticed how my heart could beat so loud When I think of you And I can't focus now, got my head up in the clouds When I think of you My heart's so lost in all the chaos It's got me crazy With the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Everything you do is so fresh and brand new That I can't help This crush on you, I wanna be the breakthrough Kind of love to you Sparks are flying like butterflies and I'm so high On the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind And I wanna rewind, over and over a thousand times

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Oh I think that we, that we were meant to be Oh I think that we, that we were meant to be

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?