wer kann mir etwas in Berner schweizerdeutsch übersetzen

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Bravo melancoholic: das hesch guet gmacht und äs stimt aues. Bianca: melancoholic hat Dir auf Berndeutsch alles richtig mitgeteilt: Ich bin auch Schweizer und kann das gut beurteilen.

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

bitte chum zu miar, i liäb di

wenn du ünsch gnau so liäbsc, öffnä s feischter, wenn nit, lohs gschlosse

i wiäll di hürotä und ä läbä lang mit diär si

(Schweizerdeutsch ist ziemlich komplex... Jeder schreibt auf seine eigene Art. Ich komme aus der Ostschweiz. Kenne aber den Berner-Dialekt ein wenig:))

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
merlotjoy 22.03.2013, 18:59

berner dialekt tönt nid eso du muesch miis lese ;)

1
Schwubdiwub 22.03.2013, 19:06
@merlotjoy

Han denkt i probiers mol ;) Schwizerdütsch het jo sowiso kei regle:) Eigetli cha mer jo schribe wie mer will.

Aber wenn ich dich wäre BiancaGlueck würde ich auf den Berner hören;) Das tönt bestimmt authentischer:)

0

Bitte chum zue mr, i liebe di. Wänn du üs genauso liebsch, machs feischter uuf, wenn nid, lahsches zue.

I wiu di hürote u es Läbe lang mit der zäme sii.

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
melancoholic 22.03.2013, 19:00

PS: Lebe in Bern. Aber stimmt, was Schwubdiwub sagt.

0

Was möchtest Du wissen?