wer kann mein englischen text auf fehler überprüfen?

...komplette Frage anzeigen

9 Antworten

das I wird immer groß geschrieben (Bedeutung: Ich)

"In my past I play in a football-team" ist nicht korrekt...

I've been playing in a football-team for 5 years. (damit drückst Du aus, dass Du 5 Jahre lang in einer Fußballmannschaft warst. Man nimmt in diesem Fall an, dass Du heute noch spielst. Sonst müsste man es anders formulieren...)

I'm interesting bedeutet "Ich bin interessant" ...

Interested wäre korrekt.

"I always watch their games games on tv, sometimes even live at the stadium."

"She goes to the same school as I do and we never have words with each other" (das heißt miteinander streiten)

I'm looking forward to doing my driving test for motor scooters.

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

My name is Chris and I’m 14 years old. My hobbies are playing with my dog and meeting friends. My favourite hobby is playing football. In my spare time I play in a football-team for the past 5 years. I’m interested in handball too and my favourite team is hsv. I always watch their games if they show it on TV or sometimes I go to the stadium. I live with my mother, my sister, my two brothers and my dog in a one-family-house. My older brother is called Kim, my little brother Nico and my sister is called Lisa. she goes to the same school as me and we never have any arguments. In the future I would like to pass my drivers licence for a motor scooter

my favourite hobbys ich würde sagen: I´m always visiting their games or watch them sometimes on tv ich hoffe es hilft dir^^

I'm / In the past I played.../ for 5 years / I'm interested in.../ I / TV / (Namen werden groß geschrieben) / driver's licence

Auch Engländer benutzen die Groß- und Kleinschreibung. Die fehlt in deinem Text völlig.

ChrisIT 19.05.2010, 18:48

Satzanfänge bzw. der erste Buchstabe nach einem "full stop", Namen und Länder... und natürlich das "I"... Sonst wird eigentlich im Englischen nichts groß geschrieben.

0

I played in a footballteam I´m interrested in handball too I always watch their games, if they show it on tv my litlle brothers name ist nico she goes to the same school like me argument? a fight is better In the future i will get my license for the scooter

favorite ist ein fehler! den rest probierst du selber , lese es nochmal und probier es.. das sind nur hausaufgaben , lese es morgen vor und dann verbesserst du dich

My name is Chris and I'm 14 years old. My hobbies are playing with my dog and meeting friends. My favorite hobby is playing football. In my past I play in a football-team for 5 year. I'm interesting in handball, too and my favorite team is has. I always look at their games if they show it on TV or sometimes I go to the stadium. I live with my mother, my sister, my two brothers and my dog in a one-family-house. My older brother is called Kim, my little brother nice and my sister is called Lisa. She goes on the same school like me and we never have an argument. In my future I would like pass my driver license for motor scooter

bitteschön ;)

in my past i have played in a football-team for 5 years. I'm interested.. my favourite team ist the hsv. .. if they show it .. or i sometimes... besser als like me: as i do i would like to pass..

Was möchtest Du wissen?