Wer ist der Original-Interpret?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Danny Saucedo ist der Artist

71

Unter einem "Artisten" versteht man in der deutschen Sprache jemanden, der im Zirkus gewagte Sachen, z.B. am Trapez, macht.

Ein Artist ist nicht dasselbe wie ein "artist" im Englischen.

0
2
@Bswss

is mir danach auch aufgefallen war aber zu faul es zu bearbeiten xD

0
6

Danke! ;-)

0

schick mal den link

Analyse Society Eddie Vedder

Eng Analyse.. Habt ihr paar stylistic Devices?/Rhetorischee Mittel?

It's a mystery to me We have a greed with which we have agreed And you think you have to want more than you need Until you have it all, you won't be free

Society, you're a crazy breed I hope you're not lonely without me

When you want more than you have, you think you need And when you think more than you want, your thoughts begin to bleed I think I need to find a bigger place Cause when you have more than you think, you need more space

Society, you're a crazy breed I hope you're not lonely without me Society, crazy indeed Hope you're not lonely without me

There's those thinking more or less, less is more But if less is more, how you keepin score? Means for every point you make your level drops Kinda like you're startin' from the top And you can't do that

Society, you're a crazy breed I hope you're not lonely without me Society, crazy indeed I hope you're not lonely without me Society, have mercy on me I hope you're not angry if I disagree Society, you're crazy indeed I hope you're not lonely without me

...zur Frage

Weiß einer, wie das Lied heißt. Glaube dass, das es Passion heißt?

Walking in the moonlight See a face that I'm dreaming of Caught him on a good day He's my passion Like to think he's faithful Need to show how I feel for him Hope he feels the same way He's my passion Passion

Refrain: Call me after midnight We're heading for the bright lights Won't give up till I'm satisfied Cos your my Passion Passion Walkin on the broadway We're cruising on the highway Take you there where you never been Cos your my passion Passion Cos your my passion Passion

Treat you like a good friend Like to know what your thinking of Looking for a good time It's my passion Like the way you tease me I can tell what you really want Don't you wait for bedtime It's my passion Passion

Can you see the sunrise Cos that's where we're heading for We gotta make it this time It's my passion Passion

Come on hit the road jack Never know if she's coming back She's loaded like a freight train She's your passion That's the way she like's it Don't you know when you have to quit Just burning like a fire She's your passion

Danke schonmal im voraus.

...zur Frage

Songtexte für Prank bei Whatsapp (lyrics prank)?

Hi, ich habe gerade auf Youtube Videos gesehen, wie man seine Freunde bei Whatsapp mit Songtexten prankt, also ihnen einfach Teile eines Songs schreibt.
Video dazu: https://youtu.be/7pEOYgj1TkI

Nun wollte ich das auch machen und bin daher auf der Suche nach Songs, die sich gut eignen dazu. Also halt so, dass es nicht zu offensichtlich ist :) entweder deutsche Songs oder die Übersetzung von englischen. Habt ihr Ideen für geeignete Songs?

...zur Frage

Wie heißt dieses lied im Intro der Sacconejolys?

Ich suche das Lied aus dem Intro von den Sacconejolys, wie oben steht von diesem Video. Das Lied geht ca. so: Hello morning, now it's time to go after sleeping on the floor, I'm gonna slippin' out the door before you see my face. I'm slippin' out the door before you see my face. But it didn't mean it didn't matter to me like taking steps is what I had to do".

Danke im Vorraus, hoffe jemand kennt das Lied :)

...zur Frage

Kennt jemand ähnliche Filme wie "you drive me crazy"?

Ich suche nach ähnlichen filmen wie you drive me crazy, also es sollte um Teenager gehen die Handlung muss nicht unbedingt ähnlich sein aber es sollte um die Highschool und sowas gehen. Ich habe schon seeehr viele teenagerliebesfilme gesehen, deswegen wäre es gut wenn es eher "unbekanntere" filme wären. Danke schon mal im vorraus!

...zur Frage

Videoprogramm ohne Wasserzeichen & Kostenlos?

Hallo,

Ich will bald Tanzvideos bzw. Covers auf YouTube hochladen. Mein Laptop ist ein HP und hat windows 10. Kennt ihr vielleicht ein Programm womit man kostenlos das Video schneiden und Musik drauf machen kann? Und ohne Wasserzeichen? weil mit Wasserzeichen sieht das nicht so Toll aus.

Welches Programm würde sich dafür am besten eignen?

Ich bedanke mich für jede Antwort und gebe der Hilfreichsten auch ein Stern.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?