Welcher Song / Text /?

1 Antwort

Das ist DANCE FOR ME von Eugy & Mr. Eazi

https://youtube.com/watch?v=BmRWXHRPZyo

Ja das hört man beim '2ten Part' raus..aber sind das erste und das 3te auch aus dem Lied? Ich hör das in dem Lied nämlich nicht..

0
@FuckTheLove

Das ist immer das Gleiche, nur in unterschiedlichen Versionen! Ich höre da nichts anderes! ;-)

0

Kann sich bitte jemand mein bewerbungsschreiben auf englisch anschauen?

Ich muss mich auf Englisch für einen Job im Ausland bewerben.

Würde mich sehr freuen wenn sich das jemand anschauen könnte, der sich gut auskennt, mir feedback und Verbesserung Vorschläge geben könnte.

Job Beschreibungen

Professionelle und höfliche Bearbeitung von Kundenanfragen via E-Mail, Telefon und Live Chat

Application

Dear ladies and gentlemen.

My name is xxx, born xxx, in xxx. After graduating form business school, i visited a vocational matura school and finished it in German and English.Worth mentioning is that I graduated top of my call in English. (Beim letzten Satz bin ich mir ziemlich unsicher, ich weiß nicht, ob ich es auslassen sollte oder wie ich es besser formuliere)

Because of my business school graduation i have collected a lot of experience in a wide range of skills, and the Know-how to apply them, whitch gives me an advantage in the business and working enviroment. Since working for few companies where i had many diverse contact with different people i have increasingly developed my people and talking skills.

I am applying for the job because I´m looking for experience and a way to work overseas.

I am the right one for the job because I have a very friendly personality and the people skills needed for the job. I always do my best to represent the company i work for in the best way possible.

Im sure the company xxx will only have positive experience with me.

I am looking forward to an interview.

Best regards

xxx

...zur Frage

Wie heißt das Lied mit diesem Text?

I Love you Boy i Love you too it's you and i Baby it's me and you

...zur Frage

Wie heisst das (Techno?) Lied aus den 90-rn? Ich weiss nur noch, dass eine Frau im Refrain singt: Take me, Take me, Take me Take me away baby baby...?

...zur Frage

Musically lied, wisst ihr wie es heißt?

Hey,

Wisst ihr, wie das lied im musically heißt?

https://www.musical.ly/v/MzAxNDE2NTQyNDIyNTk3NzU2MjYxMzkx.html?user_id=6536212178523919375&social=link.

Shazam habe ich schon ausprobiert, dafür erkennt es das nicht. Wenn ihr die antwort wisst, dann würde ich mich herzlichst freuen.

Liebe Grüße,

Blattsternchen:-)

...zur Frage

Was heißt soulja boy kiss me thru the phone auf deutsch?

hallo!

kann mir mal jemand den songtext übersetzten ohne programm oder so? und vor allem deutsch und nicht gemischt mit englisch!! kurz gesagt in eigenen worten übersetzen! währe auch eine grosse hilfe für andere leute! gegooglet habe ich aber nix besonderes gefunden! alles durcheinander und so und das versteht man nicht!!!

danke schon mal

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) See you when i get home

Baby i know that you like me You're my future wifey Souljaboytellem' Yeah you can be my bonny I can be ya clyde You can be my wife Text me, call me I need you in my life Yeah all day Everyday i need ya And eveytime i see ya My feelings get deeper I miss ya, i miss ya I really wanna kiss ya But i can't 678 triple 9 8212

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone)

...zur Frage

Wie heißt dieses Lied Shut up and dance...?

Hey, ich hab schon viel gegoogelt aber ich find´s ned :

SHUT UP AND DANCE DANCE DANCE, SHUT UP AND DANCE DANCE DANCE....

ist schon bisschen älter und wir von einer weiblichen Pop Sängerin gesungen.

Danke schonmal,

Steffikiwi

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?