Welche Unterthemen kann ich zur Freiheitsstatue nehmen?

1 Antwort

Du könntest ja über das Essen da reden:Donuts USW.. Oder die Fakten von dem ganzen Land ;)

red dead redemption ÜBERSETZUNG?!

rot tot Erlösung ?? macht irgendwie wenig sinn... was heißt es im zusammenhang ?

...zur Frage

FreiheitsstatueEnglischVortragg?

Guten Abend ich muss morgen ein Vortrag für englisch machen und finde im Internet nicht warum die Freiheitsstatue den Amerikanern Geschenkt wurde ?

...zur Frage

1-minute talk english?

Helloo :)) Ich muss in englisch morgen so einen 1 minute talk Vortragen. Das thema "beeing a teenager in the 21st century" Was soll ich dazu sagen? Also habt ihr vll Ideen was ich dazu erzählen kann?

...zur Frage

English two Minute Talk?

Hallo ich bin leider nicht so gut in English und muss etwas für 2Minuten erzählen und wollte euch fragen ob das richtig ist grammatikalisch und alles drum und dran

...zur Frage

Arranged marriage presentation?

Hey leute Ich hab nächste Woche eine mündliche Prüfung in Englisch und hab das thema Arranged marriage bekommen und soll darüber reden Ich hab schon mal eine Einleitung geschrieben. Könnt ihr mal drüber gucken ob das zuviel oder wenig ist. Das sollte halt nur stehen worum es geht also allgemeine fakten.

Today I'm going to talk about Arranged marriage. I'm going to divide this talk into three section. First, I'll give you some general facts about arranged marriage. Next I'll talk about the Pro and Contra arguments. Finally I'll give you my opinon to this topic.

Einleitung:

Arranged marriages are highly traditional which the husband and wife are choosen for each other by their parents , sometimes before they are even born.The child typically have little to no say in the matter, and are forced into the marriage in order to gain financial orsocial advantages for their family.Arranged marriages come in all over the world and are popular in some parts.Most take place in countries like Pakistan, Japan, China and india.In all arranged marriages you have to be the same nationality.90% of the marriages that take place in India are arranged marriages.The ideal age for a women to be married off is 25, while for a man it is 30. Some arranged marriages are not forced, and the families give their children a full choice in the matter.In order to gain a better perspective on what arranged marriages have to offer the people and families involved let’s break down the good and bad.

Danke im vorraus

...zur Frage

are oder is?

Also wann kommt are und wann is?

Z.B, A man is fat

oder A man are fat

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?