Weiß jemand aus welchem Film dieses Zitat ist?

1 Antwort

JOHNNY ENGLISH RICHTIG SO?

Hallo! Ich hab dieses Cover beschrieben, jedoch muss es mehr als eine Seite lang werden.Könntet ihr mir helfen? Ich hab schon geschrieben:

On the cover you can see the 'MI7' agent, who is the main character of the film. He is called Johnny English, which is also the title of the movie. He has formed his hands to the defensive posture, because he loves karate and feels himself professional. In the left hand he has a gun. Here can you see that Johnny can multitask, because he shoots the enemies with the one hand down and with the other hand he finishes them with his karate tricks. Johnny English stands on his feet confidently. This means the agent is unerring and wants to implement his plan quickly. He doesn't regret his decisions and knows how to do his mistakes well according to his lights. The man also carries a parachute backpack, which means that he has no fear of heights and flies on all problems without thinking. Between Johnny and English, you can see a fireball with a J and E on it, which is the abbreviation of his name. The fireball stands for explosion which he leaves behind him every time. Of course, does he treat the problems without thinking and he can handle it in his manner well. On the cover you can see a description to him: "He knows no fear. He knows no danger. He knows nothing." Here can you see that he has no negative feelings. He goes to every problem with a positive vibe.  The background is white and his suit is black. Here could be believed in Ying Yang because in every nice-looking person is darkness hidden. This person is Pascal Sauvage, who wants to rule the world. When you see Johnny English, you will know that the film is a mixture of comedy and action.  

...zur Frage

Was heißt das? --> No one can do me the way you do

ich weis irgendwie nicht so recht wie ich das übersetzen soll.... kommt aus nem songtext. (bruno mars - all about you)

...zur Frage

Was bedeutet dieses Liedzitat?

Hey, also mein Englisch ist eigentlich ziemlich gut aber bei diesem Zitat aus Bruce Springsteens She's the One verzweifel ich doch ein wenig:

"Because French cream won't soften them boots And French kisses will not break that heart of stone"

Ich hoffe ihr könnt mir helfen. Finde leider auch keine anständige Übersetzung

...zur Frage

Ist etwas an dem Zitat was dran?

The only limit is the one you set yourself !

(Felix Baumgartner )

...zur Frage

Euromillions Auszahlung/Lottoland?

frage 1 wie funktioniert die auszahlung bei Euromillions? ist es wie bei power ball eine entweder geringere summe als der jackpot auf einmal oder jackpot summe in steigenden raten inerhalb von 30 jahren? oder gibt es nur eine direkte zahlung wo man dann wenn man denn gewinnt den jackpot als einmal auszahlung bekommt?

frage 2 wieso gibt Lottoland an das man Powerball und Megamillions "offiziell lizensiert" bei ihnen spielen kann obwohl auf der powerball website steht das es illegal ist ein ticket für z.b. powerball außerhalb der usa zu kaufen ? ich zitiere: " A lottery can also legally sell tickets on the Internet, but only to persons within its own state. No one can sell lottery tickets by mail or over the Internet across state lines or the U.S. national border. No one except the lottery or their licensed retailers can sell a lottery ticket. No one. Not even us. No one. No, not even that web site. Or that one." quelle poweball.com->about us->FAQ daß heist dann letzendlich das lottoland eine scam seite ist?

...zur Frage

Was bedeutet dieses Zitat aus Harry Potter?

Hallo, ich habe ein schönes Zitat in Englisch von Harry Potter und der Gefangene von Askaban gefunden "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." Was heißt das frei übersetzt? Wie würdet ihr das interpretieren?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?