We Inupiaq are ...... people who survive by hunting?

2 Antworten

Ich würde ein Adjektiv empfehlen, und aus der List ist es schon sehr offensichtlich, welches das richtige ist.

Indigenous.. Eingeborene, ursprüngliche 

Aborigines referat

könntet ihr mir bitte helfen? ich muss im november meine Eurokom halten und würde mich freuen wenn ihr meinen text ein mal durchlesen könntet und mir sagen ob ihr gramatikalische Fehler findet? ich würde mich wirklichsehr freuen :)

Today I want to tell you something about Australians Natives, the Aborigines. I tell you about they’re spiritual life, the aborigine flag, the strong role that the colonists play and they’re art and music. So, the most scientists believe that the beginning of the Australian aborigines was about 40.000 years ago. People from Indonesia came to Australia, this was possible because the lower sea level. They are hunters and collectors. They didn’t build houses, they walked from place to place to hunt the animals. The Natives don’t think that they are the owners of the land they only live on it. In Australia live approximately 300 tribes with 250 different languages and 900 dialects with a population from just about 170.000 Aborigines that live today in Australia. The natives don’t like it to be called aborigine they prefer indigenous People. In they’re culture the spiritual life plays a strong role. They believe that the world was made by the ancestors, they made everything, the sun, the people and animals and the country. The indigenous people tell about the origin of the world in they’re art, music and dreamtime stories. The ancestors were spiritual creatures, mostly they look like animals. But the aborigines don’t believe that the ancestors are dead or gone, they are still on earth and watch about they’re creation, they are one with the nature. STORY!

The Natives have they’re own flag. It was designed 1971 by Harold Thomas an aboriginal artist. There are various declarations about the meaning. The yellow disk symbolizes the sun as life donor, the black half stands for the black aborigines or the night sky, and the red half for the red land or the blood that exudes in the last 200 years. 1788 the first British colonists came to Australia. At first they were peacefully and traded with the indigenous people because they can’t sufficiency themselves. But after a while the women were forced to prostitution and get raped by the colonists. Many aborigines died because of the colonists, some because diseases like influenza. But the most died in violent clashes with the whites. So the population of the aborigines sunk form approximately 1 Million to 60.000 in a few years, in this time the aborigines had no rights and were treated like animals. Many of them were alcoholics and get addicted to drugs. Ca.3min The aboriginal art is an important manifestation of the aboriginal religion. They decorate they’re music and hunting equipment and make sand paintings they also decorate dead and living human body’s. On they’re paintings you can see: spirits, people, animals, plants and mythical creatures. Often you can see animals and humans in x-ray stile but not always with the right proportions. The colors and forms had special

...zur Frage

Englisch Zeitformen, Verben etc?

Ich bin sehr schlecht im englischen schreiben und benötige eine Übersicht über alles Grammatikalischen Sachen und die Zeitformen und wann ich was anwende etc..
Würde mich Mega über Hilfe freuen!

...zur Frage

Brauche eine englisch Erklärung...?

Kann mir jemand erklären wann man Adjective-Adverbs einsetzt.
Wie zum Beispiel:
He is a Slow driver.
Wann benutzt man slowly und wann Slow.
Danke im vorraus hoffe man konnte mich verstehen..

...zur Frage

Kennt jemand eine Eselsbrücke für die Englischen state verbs?

...zur Frage

Schule Lückentext London?

Also dort ist ein Lückentext von westermann über London von Oben, dort steht :Heute ist es ein Zentrum für Handel und Industrie , Wohnviertel für Reiche ,Arbeitsplatz und Kulturzentrum.Die .... ..... Docks beherbrergen den Baukomplex Canary Wharf mit einem 250m hohen Büroturm .

Dort wo die Punkte stehen müssen 2 Wörter sein

...zur Frage

doesn‘t have oder doesn‘t has (englisch grammatik)?

hallooo 😊
ist es:
„she doesn‘t has a shower every day“
oder
„she doesn‘t have a shower every day“?

danke schonmal im vorraus ✨

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?