Was sind eure Lieblingslieder von Linkin Park?

...komplette Frage anzeigen

8 Antworten

Na da hast du ja ne Frage gestellt :-D Ich mag Blackout, When they come for me, Breaking the habit, Hit the floor, Pretend to be, We made it, Forget, and one... ach eigl alles xd

Ganz klar...Valentine's day, What i've done, numb, in the end, from the inside & no more sorrow...aber die anderen Lieder sind natürlich auch der Hammer!!

ich finde echt jedes lied einfach klasse,also kann mich auch echt schwer entscheiden welche die besten wären O_O nun ja nach viel rumüberlegen meine Top 5 LP Lieder:

•1.One step closer / With you /Papercut/In the end

•2.The Catalyst / A place for my head/No more sorrow

•3.Hit the Floor / The little things give you away/ By myself

•4.In Pieces/Hands held high/Forgotten/Part of me/Don't stay

•5.Pushing me away/Faint/Iridescent/Robot Boy/Breaking the habit

aber wie schon gesagt mir ist hier die liste schon total schwer gefallen,bei manchen liedergefällt mir der text mehr ,bei anderen wiederum mag ich die melodie mehr :) übrigens what ive done,Blackout,New Divide,Nobodys listening,Lying from you,Figure 09,breaking the habit,Points of authority und runaway sind auch cool ;) LG Moonlight187930

In the end , numb , crawling , no more sorrow , my december , pushing me away , breaking the habit , from the inside

meine nr. 1 ist und bleibt in the end

LG :)

• What I've done
  • Hands held high
  • No more Sorrow
  • Waiting for the End
  • Numb
  • Valentine's Day
  • Burning in the Skies
  • Robot Boy
  • When they come for me
  • Shadow of the day
  • Crawling

Das sind meine Lieblingslieder von Linkin Park ^__^/"

Faint, Iridescent, Breaking the Habit, Crawling

Nr.1: New Divide

qwerty faint in the end readin my eyes a place for my head runaway from the inside given up somwhere i belong one step closer wretches and kings dont stay figure 09 so zimlich alles

Johnbon 14.07.2011, 18:17

Komma ist überflüssig oder?

0

meteora und minutes to midnight :D

Johnbon 15.10.2011, 17:23

meteora is kein lied

0

Was möchtest Du wissen?