Was ist eurer meinung nach der/die beste/n song/s von lil peep?

9 Antworten

Ich finde fucked up, interlude, words you hear on a sinking ship, never eat never sleep, castles, Godspeed, nose ring, buzzin‘, the lsg thing I wanna do und move on be strong sind die besten wie man merkt kann ich mich kaum entscheiden 💀

LA to London

Switchblades

Star shopping

Drugz

Text me

Praying to the sky

OMFG

Live forever

Broken smile

Runaway

16 lines

Life is beautifuel

Benz truck

Awful things

Beamer boy

White Wine

Hellboy

nose Ring

lil jeep

Big City blues

Skyscraper

nineteen

White tee

Tier 1:

Benz Truck (pt. 1/2), Awful Things, Beamer Boy Save That Shit, Star Shopping, Let Me Bleed, Five Degrees, White Wine, Witchblades, Paste the castle walls, Nothing to u, Angeldust, Teen Romance, Toxic City, nineteen, Life is Beautiful (das neue hat meiner Meinung nach den besseren Beat), Spotlight (produziert von Smokeasac), mos, Keep my coo, Leanin, ghost boy, The Brightside, Wake me up, Crybaby, sex, Hellboy, Gym Class, the way i see things, giving girls cocaine, Omfg, cobain, Right here, Family, Haunt u & Praying to the sky

Tier 2:

U said, Fucked up, Nose ring, The last thing I wanna do, Broken smile, walk away as the door slams, white tee, runaway, your favorite dress, sex with my ex, Girls, when I lie, worlds away, we think too much, lil jeep, yesterday, ghist girl, big city blues, skyscrapers, driveaway, suck my blood, live forever, shiver, kiss, veins, white girl & fingers

Tier 3:

Life, absolute in doubt, 16 Lines, Ive been waiting, cry alone, no repsect freestyle, belguim, problems, drive by, gucci mane, interlude, move on be strong, falling 4 me, love letter, spotlight (marshmello), switch up & sunlight on your skin

Tier 4 (Lieder die ich nicht mag):

Alle songs mit Boyfroot & Falling down

Hoffentlich bringe ich die Liste mal ganz fertig. Aber für deine Frage reichts wohl 😂

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung – Fan seit Jahren 🖤

Falling down Feier ich Zwar aber ansonsten danke

@Lucas961

Von dem Sound, also wenn ich nur die Kunst betrachte, käme es wahrscheinlich auch zwischen Tier 1 und Tier 2

White Girl, Walk away as the door slams, leanin, dreams and nightmares, black clothes, Benz truck und zu guter letzt your favorite dress