Was ist ein Expert UX/UI Design Consultant?

... komplette Frage anzeigen

1 Antwort

Die Voraussetzungen hab ich leider nur in Englisch aber sie sind sehr verständlich.

Hands on experience in Example Author (UI, Service Integrations, Forms, Rating), Example Debugging Tools 
• Hands on experience in Duck Creek Integration using C#.net: Development of Custom Components (custom Request, custom Action, custom Manuscript functions), On Demand Pages, Any (Classic/WCF) Web Service Development/Integration using C#.Net
• Hands on experience in Duck Creek Shredding including IDO 
• Hands on experience in Duck Creek Skins: Ext JS/CSS/XSLT, Duck Creek Express platform 
• Hands on experience in XML language (or similar programming language) 
• Hands on experience in Duck Creek product versions 5.x or 6.x 
• Hands on experience in ASP.NET, C#, JavaScript and AJAX 
• Hands on experience in SQL Server 2005/2008, Stored procedures, Triggers, User defined Functions/ Types, Cursors and XQueries 
• Proficient in event-driven programming, object-oriented methodology, XML based Web Services, HTTP Communications 
• Hands on experience in Visual Studio 2005 or higher, VSS 
• Hands on experience in IIS 7.5/8.0 configuration 
• Full knowledge of software engineering life cycle including Agile environment 
• Excellent written and verbal communication skills are must, accurate and detail oriented 
• Experience working in Onshore/Offshore model 
• Highly motivated, a team player and a self-starter 
• Can work independently and in a team environment 
• Strong organizational, prioritization and time management skills 
• Take ownership of issues

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von katicarwash
24.06.2016, 16:45

Oh vielen Dank, aber die Frage war banaler gedacht, ich kenne mich nämlich mit Computerkram überhaupt nicht aus und wäre dankbar für eine leicht verständliche Erklärung. Ist das ein schnöder Websesigner? Und muss man da speziell für studiert haben, oder ist das so ein kinderleichtes Programm, wie beim Apple?

0
Kommentar von G0lD3Nc0Ld
25.06.2016, 10:55

Haha nee da musst du Programmieren können in mehreren Programmiersprachen und eine Grafische Oberfläche für solche Programme designen, bauen und implementieren können ^^

0
Kommentar von katicarwash
25.06.2016, 18:50

Vielen Dank!

0

Was möchtest Du wissen?