was heißt das übersetzt Last change to status more than 3 hours ago

1 Antwort

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Letzte Statusänderung vor mehr als 3 Stunden

Five more hours remix ohne gesang?

Ich suche den remix von five more hours von cris brown ohne gesang kennt das einer wenn ja wärs sau nett wenn ihr mir sagt wie es heisst oder generell ein remix wär auch geil es müsste nur der gleiche drop sein ich hab nur ein ,, five more hours don't hold me back remix " ist sau geil aber hätte noch welsche vorallem ohne gesang. Danke im voraus:)

...zur Frage

Bitte ehrlich Meinung englisch summery

Guten Tag ich schreibe bald eine Englischarbeit über stellungnahmen und ich wollte euch bitten meine Erörterung zu lesen und ein Feedback dazu abgibt. Danke in voraus

BOOT CAMPS: In our last lesson we talk about boot camps, if they really help a Person?

Some parents think that boot camps dont teally help a Person because the kids soon forget about it ans get in trouble again. Second , most of The parents think that discipline doesnt change a Person because when zhey become discipline they can also be a bad Person .however other parents think the boot camp help people to learn discipline. For example: My cousin was there for 4 years ago . He saif that the boot camp really help. He get more discipline . He is also become a very friendly Person than for 4 years ago. Most of The children learn about their mistakes. They know about their mistakes ans they try to make it right. Another argument for boot camps is that people can change their lifestyle so they find jobs. After looking both sides i think that boot camps can help People if tgey really want help. But of course not all People help boot camps. I think boot camps is a good Thing and it help Person to change their lifestyle and find a job so i agree with boot camps.

...zur Frage

More issues than vogue - kennt jemand die deutsche Bedeutung?

Hallo :) kann mir einer sagen wie man den englischen spruch :,,More issues than vogue:'' übersetzt? issues hat ja verschiedene übersetzungsmöglichkeiten.
-ausgaben (in diesem fall hieße dass dann wohl das ein mensch mehrere gesichter hat) -probleme -fragen

weiß einer die übersetzung bzw bedeutung ??:))

...zur Frage

Be the change you want to see in the World?

Was heißt es übersetzt, habe es schon beim google übersetzer eingegeben aber dort kommt nur was schwachsinniges raus.

...zur Frage

Deutsche Übersetzung von "I am not angry. I’m in pain and you put me here. The person who was supposed to love me more than anything"?

...zur Frage

was heißt your arms feel more like home than any home ever did?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?