was beudeutet diese e-mail? übersetzung

4 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Die Nachricht, die du an (...) gesendet hast, wurde verworfen, da es das Maximalvolumen der Mailbox überschreiten würde (eventuell, weil der Anhang zu groß ist)

danke für alle antworten

0

Die Nachricht, die Sie an (...) wurde abgelehnt, weil die Quote für die Mailbox übersteigen würden.

heißt das, die anhänge sind zu viele?

0
@LouisesMama

Nicht zwingend. Eventuell hat der Empfänger auch einfach seinen Posteingang länger nicht geleert, so dass dieser zu voll ist, um noch weitere Nachrichten speichern zu können. Dann liegt es nicht zwingend am Anhang. Meist aber ist der Anhang zu groß.

0

Meist kommt das, wenn man einen grossen Anhang schickt oder wenn die Mailbox des Empfaengers schon voll ist.

Englischer Spruch Übersetzer

Hey Leute könnt ihr mir bitte bei dieser Übersetzung helfen? Ich bekomm denn Sinn grad nicht auf denn Haken.

"Don't stress the could haves. If it should have, it would have."

...zur Frage

Hallo, ich übe gerade Einleitungssätze für das Englischabitur, sind diese so korrekt formuliert?

Hallo, ich übe gerade schonmal für das Englischabitur und habe mir dazu eine Musteraufgabe herausgesucht. Jetzt habe ich mir überlegt, dass ich am besten zu jeder Aufgabe einen Einleitungssatz schreibe, damit ich gleich schonmal ein wenig Struktur habe. Sind meine englischen Einleitungssätze "die fettgedruckten" korrekt formuliert ?

("Pakistani" John Mortimer, London 1986)

1.Summarize the “New Girl’s” experiences in this short story.

The story “Pakistani” written by John Mortimer was published in 1986 in London. It's about a young girl's fear not being accepted on her first day at a new school.

2.Examine the “New Girl’s” feelings about the other children and about her own role in this situation. Explain the meaning of the last sentence in this context.

In the following I like to examine what does the new girl feel and think about the other pupils and the sense of the last sentence in the story in this context.

3.Analyse the attitude and the behaviour of the girl with brown hair towards the “New Girl".

On this Point I'm going to analyse the reactions of the brown haired girl towards the girl who is new at school.

4.Which figures of speech are used ?

Now I like to explain which stylistc devices are used by the writer. The author uses stylistic devices(literary techniques) to make his text more interesting for the audience, the goal is also that the reader can put himself in the position of the protagonists.

...zur Frage

Hallo. Wenn ich Emails mit einen Bild verschicke kommt die Naricht helfen bitte

Email kommt nicht an

Delivery to the following recipient failed permanently:

@gmx.de

Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain gmx.de by mx00.emig.gmx.net. [213.165.67.114].

The error that the other server returned was: 501 Syntax error - line too long

...zur Frage

Ich sollte ein Text zum Thema "Hitzefrei" schreiben, in dem ich meine Meinung repräsentiere, könnt ihr mir sagen ob der grammatikalisch korrekt ist?

Ich sollte ein Text zum Thema "Hitzefrei" schreiben, in dem ich meine Meinung repräsentiere, lönnt ihr mir sagen ob der grammatikalisch korrekt ist, es ist keine ERÖRTERUNG. Ich bringe noch mehr Arfumente rein :D

Lots of teenagers want a day off because of exessive heat in their school. I think the teachers should allow the teenagers a day off because of excessive heat, for different reasons, that I am going to explain:

Sometimes teachers think it's not good that the teenagers have a day off because of excessive heat, because it is important to learn more in the school. Also, it would be better that the teacher will allow it to have a day off because of excessive heat for the teenagers in their school, because it has a massive effect on the healthy for them, for example for the psychic.

To sum up, I think teachers should allow a day off because of excessive heat for the teenagers in their schools, because it is good for the healthy.

...zur Frage

E-Mail wird nicht gesendet! Fehlerbericht erhalten.

Hallo liebe Community!

Ich versuche nun schon seit gestern eine Mail abzuschicken. Ich weiss, dass sie richtig geschrieben ist und ich weiss auch, dass es diese E-Mail Adresse gibt.

Nur bekomme ich immer wieder von Googlemail eine Mail, die so aussieht:

Delivery to the following recipient failed permanently:

-Die entsprechende E-Mail Adresse-

Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 552 552-Requested mail action aborted: exceeded storage allocation 552-Quota exceeded.

Wie gesagt, ich bin mir sicher, dass es die Adresse gibt und ich habe sie auch richtig geschrieben.

Ich würde mich um Hilfe sehr freuen!

Danke im voraus!

...zur Frage

Folgende englische Mail korrekt geschrieben an Chef?

Hallo, folgende Mail soll an meinen USA Chef gehen. Mir kommt mein Text ungeordnet vor wie würdet ihr es formulieren?

"Hello X,

I had an initial meeting with Mr. A who is in charge as IT Project Manager regarding handover. Both were not able to provide me sufficient information about the current status. The project is red flagged and they don’t know why.

On the other hand the overall business project leader Mr. B sent an email that the two projects will be consolidated into one project.

Are you informed about that?

The project Y which I should take over is now closed. I have no access to the project in general.

I will get in touch with the business project manager in order to gather more information about the project. Perhaps he can tell me why the Project is red .

Best regards,"

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?