Was bedeutet dieser Satz, miep..?

1 Antwort

"You bet" könnte mehrer Bedeutungen haben, ausgehend vom restlichen Text, bzw des Satz des Anderen, vermutlich aber sowas wie "Das denkst du", wenn ich mich grad nicht irre. Der restliche Satz lässt sich so ungefähr übersertzen: "Ich kann nicht in der Schule bleiben, wenn ich die Kolonie/Farm (vermutlich ein sehr kontextbezogener Ausdruck) führen möchte, wenn ihr alle verheiratet seid."

super danke :)

0

Fragen an Gastfamilie auf englisch übersetzen

sind die folgenden fragen richtig übersetzt? bin mir so unsicher :/ Habt ihr Haustiere? - Do you have pets? Gehen meine Gastgeschwister auf die gleiche Schule wie ich? - Are my siblings going to the same school as me? Wie lange dauert der Schulweg und wie komme ich zur schule? - How long is my way to school and how do I get to school? Wie lebt ihr? - How you live? Wie ist die Nachbarschaft und die Umgebung? - How is the neighborhood and the surrounding? Wart ihr schonmal in Deutschland? - Did you ever visited Germany? Was sind eure hobbies?- What are your hobbies?

...zur Frage

Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded, Running 2599ms behind, skipping 51 tick(s)?

Ich habe einen 4GB Tekkit Legends Server:

Diese Meldung kommt immer, wenn ich im Spiel bin (diese Meldung wird nur in der Konsole angezeigt)

Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded? Running 2116ms behind, skipping 42 tick(s)

Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded? Running 2572ms behind, skipping 51 tick(s)

Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded? Running 2599ms behind, skipping 51 tick(s)

...zur Frage

Kann mir jemand sagen was der Spruch für eine Bedeutung hat?

You can't keep dancing with the Devil and wonder why you are still in Hell'

...zur Frage

Kann mir jemand das korrigieren (Englisch)?

Wäre sehr nett wenn mir jemand das Korrektur lesen könnte, ich bin nicht so gut in Englisch.

In the USA the students changed after Elementary school to middle school wich is also known as junior high school .

After that, they attend the actual high school , which is also called senior high school or senior high.

The construction of schools is diffrent from school district to school district . In some states the students have to go to high school until they are 18. The traditional construction for high schools is from 9th to 12th grade. In other states they are allowed to leaving school at the age of 16 or 17, if the parents agree. In senior high school, the classes are not only marked with numbers, but the students of the individual classes also have special names, for example the 9th graders are called "freshmen". The 10th graders are called "sophomore", the students from the 11th grade are "juniors" and the 12th graders are called "seniors". The same titles are also used in colleges and universities .

...zur Frage

``The less you care the happier you will be``, was denkt ihr würdet ihr dem zustimmen, wenn ja warum , wenn nein warum nicht?

...zur Frage

Was bedeutet "you are too school for cool"?

Hallo,

was bedeutet "you are too school for cool", das stammt aus dem song von pink "raise your glass" http://www.youtube.com/watch?v=yvvamodXZbw

danke !

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?