4 Antworten

Ich glaube das soll ihr Gesicht darstellen.

Ich denk sie hat es als sozusagen eine Dekoration für den BTW-Ball benutzt, weil sie steht ja auf so Special-Effects und Außergewöhnliches und für die Zuschauer ist es sicherlich auch interessant sowas mal zu sehen.

sie "bedeutet" nicht wirklichirgendwas...sie stellt die sogenannte mother G.O.A.T. (government owned alien teritorrium) dar und ist sozusagen die "erzählerin" des BTW balls. als erstes kommt die "operation:kill the bi": "Initiating satellite. Space renegade Lady Gaga has escaped. Downloading image of prisoner. Alien fugitive objective: To birth a new race. Operation: Kill the bi!" darauf folgen das "manifesto of mother G.O.A.T 1 und 2 : "This is the Manifesto of Mother Monster: On G.O.A.T, a Government Owned Alien Territory in space, a birth of magnificent and magical proportions took place. But the birth was not finite; it was infinite. As the wombs numbered, and the mitosis of the future began, it was perceived that this infamous moment in life is not temporal; it is eternal. And thus began the beginning of the new race: a race within the race of humanity." “It was instantly that this enigmatic fugitive became the (host agent and body) to a new colony. A colony which would strive to extract our most classified information. A monstrous preparation it was. Training and decoding the creativity of rebellion for one purpose: to invade Earth.” am ende von dem lied paparazzi erschießt gaga sie dann.

Tod, Verderben, Holocaust, Unfruchtbarkeit

Ich muss auffallen.

TheBackground12 17.10.2012, 19:00

Ich schätze Kreativität sagt dir nicht viel.

1

Was möchtest Du wissen?