Wann kommt das von Drake angekündigte Aaliyah Album raus?

...komplette Frage anzeigen

1 Antwort

Sollte eigentlich dieses Jahr kommen aber so wie es aussieht kommt es frühstens nächstes Jahr wenn überhaupt ^^.

Ich bin selber riesen Aaliyah Fan ,deswegen schau ich auch schon ständig online nach aber seit Ende letzten Jahres kam da nichts neues mehr drüber außer das Missy und Timbaland auch umbedingt mit an dem Album arbeiten wollen aber es nicht werden und seit dann ist es still zu dem Thema geworden .Wikipedia: ° 2012–present: Second posthumous album In March 2012, music producer Jeffrey "J-Dub" Walker announced on his Twitter account that a song "Steady Ground", which he produced for Aaliyah's third album, would be included in the forthcoming posthumous Aaliyah album. This second proposed posthumous album would feature this song using demo vocals, as Walker claims the originals were somehow lost by his sound engineer. Aaliyah's brother Rashad later refuted Walker's claim, claiming that "no official album [is] being released and supported by the Haughton family." On August 5, 2012, a song entitled "Enough Said" was released online. The song was produced by Noah "40" Shebib and features Canadian rapper Drake.[92] Four days later, Jomo Hankerson confirmed that a posthumous album was being produced to be released by the end of 2012.] The album was reported to comprise 16 unreleased songs and have contributions from Aaliyah's longtime collaborators Timbaland and Missy Elliott, among others. On August 13, Timbaland and Missy Elliott dismissed rumors about being contacted or participating for the project. Elliott's manager Mona Scott-Young said in a statement to XXL, "Although Missy and Timbaland always strive to keep the memory of their close friend alive, we have not been contacted about the project nor are there any plans at this time to participate. We've seen the reports surfacing that they have been confirmed to participate but that is not the case. Both Missy and Timbaland are very sensitive to the loss still being felt by the family so we wanted to clear up any misinformation being circulated. Elliott herself said, "Tim and I carry Aaliyah with us everyday, like so many of the people who love her. She will always live in our hearts. We have nothing but love and respect for her memory and for her loved ones left behind still grieving her loss. They are always in our prayers."

Musst dich woh noch gedulden in der Zeit kannst du ja dieses Lied hören :

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von Aaliyahx3
08.07.2013, 08:15

Ah sorry hab mich verschrieben also Missy und Timbaland wollten am Anfang mit daran arbeiten aber anscheinend hat Drake totalen Rotz aus den Songs gemacht und deshalb sind sie jetzt dagegen genau so wie die Familie von Aaliyah . Also denke ich mal nicht das da noch ein Album kommen wird .

0
Kommentar von TheoWalcott1905
10.07.2013, 21:00

Hmm schade hatte mich schon total gefreut :( Das Lied mit Chris Brown und auch das mit Drake sind einfach unglaublich schön..Zerreißt einem ganz schön das Herz :( Alles was ich weiß ist das Drake alle unveröffentlichte Tracks auf das Album packen wird.Bedeutet also das nach dem Album nie wieder was kommen wird..Aber Aaliyahs Musik bleibt Zeitlos ich höre mir jeden Tag ihre Lieder an und kriege nie genug.Danke für die Antworten!!

0

Was möchtest Du wissen?