von deutsch ins bayrische / ich habe es lange versucht es selber hin zubekommen :(

... komplette Frage anzeigen

7 Antworten

as boarisch hod vü Variantn, i brobiers auf mei ord: Griaß di Schatzal, I denk bloß nou an di, i hous da nou nia sou gsag und kous id oft gnua sogn und woass doch id wia ... oba i probiers amoi ... i mog wiaschd lachschd ... i mog deine aung ... i mog wia nett du bischd ... i mog ois woschd sagschd ... i mog di sou wiaschd bischd ... jede Sekund mog i di mehra und mehra .. i mog die a sou weilschd du mi aa sou mogschd wia i bin. i mog di weil i bo di glaab dass i id aloa bin. i mog di weilschd oafach da beschd bua fir mi bischd ... i mogs oafach wennschd lachlschd und mi damit a freid machschd... i mog ois wos da gfoid.. i mog dei stimm ... i mogs wenn deine aung vor lauda freid leichdn ... i mog deine aung. i kunnts schtunnalang ou stirn... i mogs wenn ma zaam lachn un i gschbir: es bassd... i mogs wennschd di um mi kimmaschd... i mogs wiaschd di riaschd... mi gfreids schoa bloß an di z denkn... und i mogs da a freid machn mid deraschd du id rechnschd... mi gfreids dass i woass dass mei leim wos hod fir deis si s streitn rentiert... i mog oafach ois woschd machschd .... i mog di

in unserer Gegend wäre die Aussprache recht geradlinig den Buchstaben folgend. Bei den meisten aufeinanderfolgenden Vokalen gehen diese ineinander über, zum Beispiel beim nou (noch) geht das o un das u über beide sind aber in der Aussprache erkennbar. So grob sollte das einfache Ablesen aber funktionieren.

Wahrscheinlich viel zu spät - aber vielleicht findet der ein oder andere ein paar Anregungen...

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Servus/Grias de Spotzl/Mauserl,

I denk imma blos an di mei Spotzl/Mauserl mal was neis für di was i da nie gnua sag is i ho di liab mei Spotzl/Mauserl was i an dia liab mei Spotzl/Mauserl ko ma ned mit wertan bschreim... Aba i versuarchs a mal... i liab dei lacha... liab deine aung... i liab dei liabe art... i liab jeds wertal was du sogst... i liaab di so wias bist... i liab di mit jeda sekundn mehr und mehr... i liab di weilst mi so liabst wiar i bin... i liab di weilst mia des Gfühl gitst i bin ned alloa I liab di welst einfach da wunderbarste Mo bist... I liabs einfach wennst lächelst und domit mei herzal wärmst... i liab alls was di glicklich mocht... i liab dei stimm... i liabs wenn deine aung vor bgeisterung anfanga zum leichtn... i liab deine aung. I kannts stunalong ostarrn... i liabs mit dir zam zum lacha und zum gspirn: Es hot alls an sinn... i liabs wennst di um mi kimmerst... i liabs wiast di bewegst... i liab an blosen gdanken o di... i liabs di zum daraschen... i liabs zum wissen das mei lem was hot fir des i kämpfa ko... i liab einfach alls wasd machst mei Spotzl/Mauserl... i liab di mei Spotzl/Mauserl / I ho di richtich liab mei Spotzl/Mauserl

ich hoffe ich konnte dir helfen! lg troll8

danke euch schon mal aber auch in den wörterbuch finde ich nicht alle wörte soweit warich ja auch schon :( also diese worter konnte ich nicht finden vieleicht könnt ihr mir ja dabei helfen bestimmt mehr leicht wunderbarste mann gefühl lächelst damit herz stimme wissen glücklich erwärmst gibst begeisterung bist bewegst art bloßen gedanken etwas überraschen kämpfen das sind die wörter die mir noch fehlen ich kann diese wörter einfach nicht finden;( ich hoffe das mir da einer helfen kann den rest habe ich ja schon vorher geschafft nur finde diese wörter leider nicht ;( ich danke euch schon mal im vorraus

Hi, du musst eig. nur die Buchstaben ersetzen zb "ich mag" = ii mog.Oder "Was ist.." = Wos is.." :-) is nicht so schwer.

Servus Spozal, I deng imma nur an di, moi wos neis fia di. Wos i da ned oft gnua song ko, is 'i mog di' wos i dan dadia mog ko ma ned song und ned zoang, oba i brobiers amoi. i mog dei locha, i mog deine aung, i mog dei art, i mog a jeds woad wos du sogst. i mog di einfach so, wie du bist. I mog di a jede sekundn a bissl mea. I mog di so weil du mi a so mogst, wie i bin. i mog di weil du imma fia mi do bist. i mog olles wos di froh mocht i mog dei stimme. i mogs wenn deine aung vor begeisterung o fangan zum leichtn. I kannd da stundn lang in d'aung schaun . i mogs wenn ma midananda lochan, und wenn olles an sicht mocht i mogs wenn du di um mi kimmadst i mogs wie du die bewegst es is einfach sche an di zu denga, i mogs di zum überraschen , i bin froh dass i wos hob wofia i kämpfa ko. i mog einfach alles wos du mochst. i mog di mei spozal :)

pfürti mei Schatzl,

I denk imma nua an di mei Schatzl moll wos neus für di Wos i dia nie gnug sogn koa, is i liab di mei schatzl Wos i on dia liab mei schatzl koa ma net i Woate foassn …. Aber i vasuchs moll … I liab dei lochn ………… I liab dei Augn …………. des is ma nu gnug glumps, moch den rest fei alloans! ;DDD

Was möchtest Du wissen?