Tomorrowland Zutritt zur Mainstage?

1 Antwort

Natürlich... Nur nicht zur comfort Zone. Das ist das mittlere Podest Gegenüber der Bühne.

Es gibt noch weitere Comfort Zones , wie an der Opera Stage der mittlere Balkon und an der Arc Stage. Da kommst du wahrscheinlich drauf

Vielen Dank

0

Wie kann man bei "Poweramp" Lieder löschen?

hey leute, ich spiel meine musik immer mit den musicplayer "Poweramp" ab und war bisher auch zufrieden. als ich aber ein lied löschen wollte kam ne fehlermeldung

"Fehler! No write access to the file. To enable access, please select SD card in the Grant Access dialog, then try again. Abbrechen/GRANT ACCESS"

ich weiß nich genau was das bedeuten soll und versteh nicht was ich jetzt machen soll

lg anni:)

...zur Frage

Dreamville Tomorrowland 2015

hallo zusammen :) mir ist klar dass jeder der 2015 noch irgendwann 18 wird Zugang zum tomorrowland problemlos bekommt, aber wie sieht das mit dreamville aus?
bei den general information zur dreamville steht nämlich dass jeder, der Jahrgang 97 ist keinen zutritt bekommt... heisst das jetzt dass man dafür volljährig sein MUSS oder liegt dass daran dass sie den teil der webseite nicht überarbeitet haben? wäre super wenn das jemand mit Sicherheit sagen könnte :) danke im voraus!

...zur Frage

Zahlung von Ticket tomorrowland

Hallo, da morgen der Weltweite verkauf von den Tomorrowlandtickets startet, ist mir die ein oder andere frage aufgekommen. Wie sind die Zahlungsmöglichkeiten um die Tickets zu kaufen, wenn man durch kommt sollte es nicht daran scheitern das man die karten nicht zahlen kann. Desweiteren welche Karten empfiehlt ihr, es gibt die Regular Full Madness 262,50 € Du hast Zugang zum Festival Gelände

Comfort Full Madness 482,00 € Zugang zu Mainstage, hier ist aber die Campingmöglichkeit nicht dabei.

Besser ist das hier nehme ich an oder? Regular Magnificent Greens Regular Full Madness 262,50 € + Magnificent Greens 72,75 € = 335,25 €

Comfort Magnificent Greens Comfort Full Madness 482 € + Magnificent Greens 72,75 € = 554,75 €

LG

...zur Frage

Shawn Mendes Konzert Vorverkauf 2016?

Ich bin Mitglied bei ShawnAcces und habe daher eine Mail mit einem Code geschickt bekommen, den ich für seine WorldTour verwenden kann. Hat jemand von euch eine Ahnung was ich tun muss? Ich habe nur diesen Code, eine Mail mit Infos zu einem "ShawnAccess Tour Passport Pre-Sale Bundle" und einem "ShawnAccess Tour Passport" aber ich weiß nicht, was ich tun muss. Um 16 Uhr startet der Vorverkauf, ich werde auf Ticketmaster gehen. Und dort was tun? Hilfe bitte, ich will nicht um 16 Uhr erst anfangen zu suchen, dann sind die guten Tickets weg...

Ich kopier euch mal die Mails hier rein, vielleicht helfen sie euch

Erste Mail:

Shawn Mendes has just announced his 2016 world tour! As a ShawnAccess member, you’ll have access to the ShawnAccess Tour Passport Pre-sale!

Your Pre-Sale Access Code is: BLABLABLA

To get pre-sale tickets, starting February 1st (Select Markets On Sale Later): 1.Copy or write down your pre-sale access code. 2.Choose which Shawn Mendes show(s) you want to go to & go to that show’s ticketing page on Feb 1st. 3.Enter your pre-sale access code on the ticket page when asked. 4.Select your tickets (up to 6). 5.One "ShawnAccess Tour Passport Pre-Sale Bundle" will be added to your order at checkout.

• Additional "ShawnAccess Tour Passports" will be available at checkout if you want them (select cities)!

16th April; Germany, Cologne – E-Werk

All Europe Dates ShawnAccess Tour Passport Pre-sale starts Feb 1st @ 4PM Local, General Onsale is Feb 5th @ 10 AM Local.

ShawnAccess Tour Passport Pre-Sale Bundle

Purchase the Pre-sale Bundle available Feb 1st on your show’s ticketing site.

The bundle includes: •Limited, collectors-edition ShawnAccess Tour Passport •First Access to Pre-sale Tickets •First Access to ticketless VIP Upgrades (available on or around February 22th 2016) •Earn on-site rewards by getting your passport stamped at the shows (details emailed to purchasers closer to the start of tour, actual design/item not pictured) ------------------------------------------------ ShawnAccess Tour Passport

This is a limited edition, collectors item Tour Passport exclusive to the tour that gets you all kinds of awesome on-site perks and access! (details emailed to purchasers closer to the start of tour, actual design/item not pictured)

Mail 2:

The ShawnAccess Tour Passport Pre-sale starts tomorrow, February 1st at 4pm Local (select markets on sale later)!

Your Pre-Sale Access Code is: BLABLABLA

ShawnAccess Tour Passport Pre-sale starts February 1st at 4PM Local for the following dates:

16th April; Germany, Cologne – E-Werk

Click on your date above to get to your show’s ticketing page. Please note that some ticketing pages are still being updated and full information may not be visible until the start of pre-sale.

After you purchase, tweet us at @ShawnAccess with which shows you’re attending and #ShawnWorldTour !

Bitte helft mir!

...zur Frage

Need for Speed 2016 Pc?

Hallo.

Mein Problem ist, wenn ich Need for Speed 2016 starte dann kommt:

The Origin Account currently logged in does not have access to the installed language for this game. PLease reinstall the game in a allowed language or log in with a different account.

Danke schonmal.

Simon

...zur Frage

Virus oder nicht? Komische Meldung beim Aufrufen mancher Seiten

Hallo ich habe auf mein PC gesurft wollte zu meiner Website aber auf einmal stand da:

IMPORTANT INFORMATION

Occasionally you may experience certificate errors when surfing the Internet. Please see these instructions to remediate certificate errors.

Acknowledgement of policies is required to access this site.

This site is considered higher risk. EMC requires you to acknowledge that you have read and agree to adhere to EMC Security policies to access this site. Read more about EMC's Web Filtering policies.

Additionally, certain controls will be applied to allowed high risk sites. To learn about this, click here.

Categorized websites do not require acknowledgement. If a currently "uncategorized" website is needed for business purposes, please email the URL(s) to the Web Filtering Requests mailbox.

To access this website, acknowledge this statement by clicking below.

I have read and agree to adhere to EMC's Information Security and Security, Privacy and Appropriate Use Policies relating to use of the Internet

To access this website, acknowledge EMC Policies by clicking below

I have read and agree to adhere to EMC Policies

*This acknowledgement is valid for 60 minutes after which you will be asked to reacknowledge.

Otherwise please close this browser session

Date: Tue, 06 Mar 2012 10:23:43 EST Source IP: Meine ip URL: GET http://armin-s.tk/ Category: Uncategorized URLs Reason: User Requested Appliance: 10.5.63.234 (inprtrst01p.corp.emc.com) Notification: ERRCONTINUEUNACKNOWLEDGED und auch auf manchen Seiten kommt das. Mein Virenrprogramm (G Data Anti-Virus) hat nichts gefunden und ich glaube das es ein Virus ist. Ich hab kein Webschutz in mein Browser Installiert, iwie. Zuletzt Heruntergeladen: Miranda IM und Miranda Fusion von Chip Fremde Seiten: Ja eine, KA wie die heißt. Danke im Vorraus

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?