Suche richtig coole Elektro Songs/Remixe egal hauptsache seehr gut!

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

jean elan - where's your head at(klaas remix), laidback luke - my G.O.D., john dahlbäck - blink

hyper crush - sex and drugs(satisfaction mix)

jo sehr nice haste nochma n paar von der sorte?

0
@JamesBong88245

crookers - knobbers, chuckie - let the bass kick, diplo feat. afrojack - pon de floor, DJ antoine vs. players - work!! mehr fallen mir zur zeit nicht ein :)

0

Wie heißt dieses(spanische, Techno) Lied?

Hallo

Ich bin auf der Suche nach einem Spanisch klingenden Lied, das wahrscheinlich aus dem Techno genre. Ich erinnere mich nur an eine Stelle daraus, dem refrain. Das Stelle wird von einer weiblichen person gesungen, aber man hört sehr viel pc bearbeitung raus, also eine art Techno. Die gesuchte textstelle klingt ähnlich wie das Lied Duele el corazo un zwar von 0:28 bis 0:32. ALso ist es ein steigendes spanischer gesang und die spitze ist sozusagen etwas was ich in erinnerung habe wie ein" Silenteeeeee" also mit langem e am ende. Also SPanischer Gesang was auch wenige wörter sind und dann halt dieses Silenteeeee und das passiert in einer steigenden stimmung

Das Lied sollte recht populär sein aber bereits einige Jahre alt also so zwischen 2-6 Jahren.

Vielen Dank ich hoffe meine beschreibung führt zu hinweisen :D

...zur Frage

Ähnliche Songs wie von Rolling Stones?

Ich suche ähnliche Song wie von The Rolling Stones - Doom and Gloom. Mit viel Gitarre und Schlagzeug halt. Gerne auch mit mehr Instrumentalmusik, statt Vokalmusik.

...zur Frage

Realschule Klasse 10 Argumentation in Englisch. Verbesserunsvorschläge?

Wir schreiben morgen eine Arbeit und in dieser Arbeit kommt auch das Thema Argumentation vor. Unsere Lehrerin hat uns ein Thema gegeben an dem wir üben können. Es wär nett, wenn ihr mir Verbesserungsvorschläge geben könntet. Danke!

Should pupils be allowed to use the internet in every lession?

Nowadays, every pupil has a mobile phone with access to the internet. Mostly they use their mobile to access social sites like facebook and so on. But should it be allowed to use them every lesson?

To begin with , mobile phones with internet access could be useful in lessons. You could for example download an app for translation to learn better . You could find the translations oft he word in less than 30 seconds. That would be a good exchange for a translation book.

Furthermore you could use it as a information finder, for example if you dont unterstand something in the lesson, you can look yourself in the internet instead of asking the teacher. That would be very good because no one would disturb the lesson anymore.

At the other hand pupils could go on social sites and chat with their friends instead of learning or do research with their mobile phones. That wouldn’t be controllable because you can’t control every mobile before they fastly change the website.

Furthermore probably many pupils couldn’t concentrate at the lesson anymore because they could do what they want in the internet. They wouldn’t pay attention at the teacher and what he/she is teaching.

There are many positive and negative aspects about that topic. But I would say that it shouldn’t be allowed. It is good how it is now and it shouldn’t change.

Verbesserungsvorschläge bitte. Danke!

...zur Frage

KATY PERRY REFERAT IN ENGLISCH

Ist das referat gut? Danke schon im vorraus

Katy is an American singer and songwriter and famous all over the world. She is a great star voice and her motto is: We love to entertain you! Katy was born in 1984 in Santa Barbara and her real name is Katheryn Elizabeth Hudson. She is 29 years old.

Katys parents work in a church. In her past she sang gospel music in a church and was a fan of Freddie Mercury and his band Queen. Perrys first album came out in 2001 under her real name Katy Hudson and it was a Christian Gospel album. Later she worked with the production firm "the Matrix". The Matrix worked with some of the biggest stars, as for example with Britney Spears..The first single I Kissed a Girl was published from her following album One of the boys in 2008 .And topped the charts in 20 countries worldwide. The third album of her "Teenage Dream" came out in 2010 with the songs "Teenage Dream" and California Girls" which was one of the summer hits in this year! In October, "Firework" was released as the third single from Teenage Dream. It became the album's third consecutive number one on the Hot 100. As a result, she became the first female in eleven years to have three consecutive number-ones from a single album. In November 2010, she released her first fragrance, Purr. In February 2011, a remixed version of "E.T." featuring rapper Kanye West was released as the fourth single from Teenage Dream. It topped the Hot 100 chart for five non-consecutive weeks. It was titled the California Dreams Tour and including 124 shows in Europe, Australia, Asia, North America and South America. In June, the album's fifth single, "Last Friday Night (T.G.I.F.)", topped the Hot 100. This allowed her to achieve a record for being the first female to achieve five number one Hot 100 songs from one album, and tying Michael Jackson's record. Teenage Dream became the third album in history to produce six top five hit singles. Meow was released as her second fragrance in 2011. In early July 2012, her autobiographical documentary movie Katy Perry: Part of Me was released .Killer Queen was released as her third fragrance in August 2013. "Roar" made its debut as the lead single from Prism on August 10, 2013. Perry recorded and co-wrote a duet with her boyfriend John Mayer titled "Who You Love" for his album Paradise Valley. The album was released on August 20, 2013.[ "Unconditionally" was released as the album's second single on October 16, 2013. "Dark Horse" was released as the album's third single .Perry will begin her third headlining tour, The Prismatic World Tour, on May 7, 2014. Russell Brand and Katy Perry married on October 23, 2010. Their marriage was dissolved in July 2012.She has been in an on-off relationship with John Mayer since August 2012.

...zur Frage

Songs, die zum 'Denken anregen'?

Hallo, ich suche Songs jeglichen Genres, (deutsch, englisch, französisch) die eher 'kritisch' sind bzw. inhaltliche Aussagekraft besitzen. Als Beispiel Blowing in the wind, Dust in the wind, Le soldat, in the army now...

Freue mich auf Antworten!

Danke lg

...zur Frage

Epische Hardcore / Frenchcore Songs?

Ich habe die Frage absichtlich relativ oberflächig gestellt, da ich gute Hardcore-Techno oder Frenchcore Songs suche, die mehrere verschiedene Kriterien erfüllen sollten. Besonders wichtig ist mir ein relativ guter Bass, nicht ausschließlich schrille Töne und ggf. der Anfang bestehend aus "normaler" Musik . Bestenfalls Musik im Drop, gerne epische Musik oder was ausgefallenes wie Klassik, lustige Remixe usw. Damit ihr versteht was ich meine:

Oh My (Dj Paul Elstak Hardcore Remix) - The Partysquad;

Trip To Turkey - Dr Peacock;

Trip To Ireland - Dr Peacock;

Koekoek Jonghuh! - D-Fence (kaum Bass, aber der Drop ist schon ziemlich lustig);

Roll The Base (Original Mix) - Partyraiser, Scrapeface;

Sound Becomes One - Partyraiser, Destructive Tendencies;

Banaan (Ruthless Remix) - Jebroer;

Angels Deserve To Die - Original Mix;

Get It Crackin (Final 2013 Edit) - Re-Style;

Blood, Sweat & Hardcore (Part 2) - Mc Ruffian, Dj Paul Elstak, Firestone;

Krakaka - D-Fence

Ihr seht schon die Lieder unterscheiden sich stark voneinander, also postet gerne alles was euch einfällt.

Vielen Dank!

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?