Suche ein Liebeslied als solosong?

...komplette Frage anzeigen

4 Antworten

Maxim - Übermensch , eigentlich gehts um eine leicht andere Situation, finde es aber deiner beschreibung nach super passend - vorallem den refrain. Die Strophe evtl selbst leicht anpassen.

Ist schwer zu sagen, duz weißt am besten was du fühlst es gibt viele lieder . Such dir die richtige Musikrichtung aus ud das richtige Lied und Rock das ding.

Kannst du dir ja mal anhören, vllt passt es, falls nicht.. Ich bin ein wandelndes Musiklexikon also kannst du gern auch nach anderen fragen ;)

Ôwê, war sint verswunden
alliu mîniu jâr!
ist mîn leben mir getroumet,
oder ist ez wâr?
daz ich ie wânde, daz iht waere,
was daz iht?
dar nâch hân ich geslâfen
und enweiz es niht.

Nû bin ich erwachet
und ist mir unbekant,
daz mir hie vor was kündic
als mîn ander hant.
liute unde lant, dar in ich
von kinde bin erzogen,
die sint mir frömde worden,
reht als ob ez sî gelogen.

Die mîne gespilen wâren,
die sint traege und alt.
bereitet ist daz velt,
verhouwen ist der walt.
wan daz daz wazzer fliuzet,
als ez wîlent flôz,
für wâr, ich wânde,
mîn ungelücke wurde grôz.

Mich grüezet maneger trâge,
der mich bekande ê wol.
diu welt ist allenthalben
ungenâden vol.
als ich gedenke an manegen
wünneclîchen tac,
die mir sint enpfallen
als in daz mer ein slac.

iemer mêre ouwê.

Minnelied von Walther von der Vogelweide

Was möchtest Du wissen?