Stimmen diese englischen Sätze?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

The Golden Gate Bridge is the second most used place for committing suicide. The deck is about 75 m above the water, so most jumpers die from impact after a 4 second fall.. Around 2.000 people took their lives on the bridge, mostly on the Eastside. They wanted to build a barrier, but this would cost about 50 million dollars. Another reason is that it wouldn’t look very nice and the appearance is very important because it`s one of the most famous bridges in the world and known as one of the seven wonders of the modern world.

Chris9977 11.03.2014, 22:19

Vielen Dank für die schnelle Antwort, hat mir sehr geholfen :D

0

(---) Golden Gate Bridge is the second most used suicide place in the world. The deck is about 75 m above the water, so (---) most jumpers die from impact after a fall from 4 seconds. Around 2.000 people took their own lives on the bridge, mostly on the Eastside. They (Wer?) wanted to build a barrier, but this would cost (Zeit) about 50 million dollars. Another reason is that it wouldn’t look (Zeit) very nice and (---) appearance is very important kein Komma because it`s one of the most famous bridges in the world and known as one of the seven wonders of the modern world.

Schlecht bei Wikipedia abgekupfert.

Bitte überprüfe die Zeiten.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

In der zweiten Zeile müsste das "the most jumpers" stattdessen "most of the jumpers" heißen, ansonsten sieht's eigentlich ok aus.

Chris9977 11.03.2014, 22:18

Dankeschön :)

0

Was möchtest Du wissen?