Songtext raushören?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Der eine Satz lautet noch "Don't be a sledgehammer cracking nuts". Den letzten versteh ich leider auch nicht. Irgendwas mit "Don't be the puppet of your ..."?!

Der fehlende Satz: Don´t be the puppet of you doubt ? Würde seehr gut passen ;)

Also das konnte ich raushören, bin mir dabei auch ziemlich sicher... zwei zeilen fehlen allerdings. Hoffe damit kannst du erstmal was anfangen :)

Walking this path made me a restless driven maniac. Now tell me o muse: Should I leave the table or should I ante up?

What if I don't give a f***, but all that I've got and end this game with a new start? Will I wake up in hell? Tell me, tell me o muse.

Come on, come on, just feel it! Come on, just live a little! You gotta gotta gotta go, enjoy your life and take it easy! (2x)

I'm slowly going mad at the mercy of my anxiety. Now tell me o muse: Should I play my last song or go for an encore?

What if I don't give a f***, but all that I've got and end this game with a new start? Will I wake up in hell? Tell me, tell me o muse.

Come on, come on, just feel it! Come on, just live a little! You gotta gotta gotta go, enjoy your life and take it easy! (2x)

Drop your candy-box, pour some oil on troubled water! (kaum zu verstehen) (kaum zu verstehen) Let go!

Come on, come on, just feel it! Come on, just live a little! You gotta gotta gotta go, enjoy your life and take it easy! (3x)

Was möchtest Du wissen?