Wie kann man sich auf Englisch vorstellen?

... komplette Frage anzeigen

2 Antworten

Dein Hauptproblem ist, dass du - oder der Google-Übersetzer - zu wörtlich übersetzt. Vielfach hört man die deutschen Ausdrücke durch. Das kann nicht funktionieren.

Wenn du bestimmte Ausdrücke suchst, dann schau in Zukunft bei www.pons.com nach. Ein Textübersetzer funktioniert nie.

Mit dem Gebrauch des Present Perfect stehst du auch etwas auf Kriegsfuß.

Ich hab hier mal die wichtigsten Fehler verbessert.

Hi everybody,

My name is Peter Frost. I am 18 years old. Originally I come from Spain, but I have been living in Berlin since I was four.
What is to be said about me? My friends would say that I am a very open-minded person who always speaks his mind. I often put my foot
in it with other people because I usually say what I think and very often this
is not what people want to hear.

My character features include reliability, courage, loyalty and the readiness to make sacrifices. I love to spend my leisure time playing football, colouring pictures by numbers, dancing and reading. My goal is to develop myself mentally and spiritually as far as possible. Thank you!

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von Tsubasa101
12.03.2016, 12:43

danke dir!

1

Hi everybody!

My name ist (RS) Peter Frost  (Konjunktion statt Komma) I am 18 years old. Originally (Komma) i  (RS) come from Spain. In Berlin i live since my 4th year. (RS, Satzstellung, Grammatik, Zeit, Ausdruck) To my person. (kein vollständiger Satz, Ausdruck) My envoronment (RS, Wort) would say that I am a very open-minded person wich (RS, Relativpronomen) wears his heart on his tongue (Redewebdzbg). I often perform my foot (Das ergibt keinen Sinn) because I usually say what I think and often is ist (RS) not what people want to hear. My character features incude reliability, courage, loyalty and readness (RS) to make
sacrifices (Redewendung)
. I love to spend my leisure time on soccer, color (= AE; BE = colour) by numbers (Ausdruck), dancing (kein Komma)  and reading. My Goal (RS) is as far as possible to develop myself mentally and spiritually. (Satzbau, Ausdruck, Wendungen)

thank (RS) you!

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Was möchtest Du wissen?