Schweitzer Deutsch-Übersetzung?

 - (Sprache, Schweiz, übersetzen)

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

sali mi schatz, ich freu mi scho ufe fritig und ufd zit mit dir. du bisch alles für mi, mi kleis härz. i lieb di und schänk jedi sekunde an di. i schick dir küssli...

anstatt "schänk" heisst es "dängg", denn "schänk" heisst schenken und nicht denken.

0

Je nach Dialekt klingt die übersetzung immer anders. Ganz nach dem Motto: Schweizerdeutsch gib es nicht.

Hoi min Schatz. Ich freu mich scho uf de Fritig und uf'd Ziit mit dir. Du bisch alles für mich mis chlises Herz. Ich lieb dich und dänke jedi Sekunde a dich. Ich schick der tusig Küssli :-*