Schulfach Englisch: Pro und Contra zum allgemeinen Klonen (Tips zu Inhalt, Rechtschreibung und Stil)

1 Antwort

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

pros: 1. Leukemia (= AE; BE = leukaemia) patients need a Clone's blood to get well. -> So (stilistisch kein optimaler Satzanfang) cloning is important for a (besser: bestimmter Artikel) healing process. 2. It's able (Wort) to rear (Wort) and implant organs for (züchten und implantieren haben unterschiedliche Präpositionen.) ill people. -> It's useful to save life (besser Plural lives). 3. Cloning is a big (Hier würde ich evtl. ein anderes Adjektiv wählen.) medical process 4. GM food (cloned food) is useful in poor (Wort) times, when we haven't (Grammatik) enough food.

cons: 1. Cloning harms (Hier würde ich ein anders Verb wählen.) the human dignity 2. Cloned persons (unregelm. Plural)

are not individual (Ausdruck) 3. There could be illegal dealings (Wort), like illegal organ dealings (s.o.) 4. The clone's expectancy of life is not high.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu (Einträge bitte bis zum Ende lesen und evtl. ein einsprachiges Dictionary, z.B. das http://oxforddictionaries.com, das Longman Dictionary of Contemporary English online oder auch das Oxford Advanced Learner's Dictionary, verwenden.)

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Schön, dass dir meine Antwort gefallen hat und danke für das Sternchen!

AstridDerPu

0

Sätze mit used to....?

hey könnt ihr mir ein paar sätze mit "used to" und "didn't use to" sagen ??

z.b.

" I used to listen to music on my CD player, but now I only listen to my mp3 player."

"I didn't use to like healty food, but now I think it's OK."

...zur Frage

Gavril Princip hat mit dem ersten Weltkrieg angefangt?

Ich habe ein Geschichtshausaufgabe. Ich muss auf englisch eine comment schreiben.
Es ist jetzt nicht wichtig auf welche Sprache, aber ich will nur eure Meinungen lesen und vielleicht einige Ideen sammeln. Die These lautet wie bei der Frage (ohne Fragezeichen)
Ihr könnt gerne pro und con schreiben.

...zur Frage

Written Discussion "Would you like to live in Mumbai". Könnte mir jmand die Discussion verbessern?

Könntet ihr den Text verbessern ?. Ich shreib morgen ne Arbeit und ich find den nicht so gut und würde mich auf ein Feedback freuen.

**Today I am writing about the question „would you like to live in Mumbai?”. I think it´s a good question, because there a many Arguments for and against.

My first Argument for living in Mumbai is, that if you speak English, you can manage everything in the city. It is not necessary to speak the regional language. For example, …. Second argument is that India is one of few countries, where even people can have a maid or a chauffeur. You are able to afford them. In addition you can send your child to school. Because there are German, American and English schools. Another Argument for is that Mumbai is a city for shopaholics. There are designer closets much cheaper than in Germany. The qualities from the Materials are good. Tough the crime rate is high, so you can robbed in the city. The city has good transport options, for instance local trains, metro, monorail and public transport buses. No other city can sustain this much population and traffic. Nevertheless is there the rush hour. The Streets are crowded and it tooks a long time to come to the destination. My last argument is that the food in Mumbai is very delicious. You can eat in small restaurants, on the street or in very good restaurants to try out different cuisines. However you have to pay attention with food.

To sum up, the people in the city are very friendly and they will help you every time, when you need. I think I would like to live in Mumbai It´s a fascinating city with colorful festivals. **

...zur Frage

Referat Themen mit contra in englisch?

Kennt jemand ein gutes Referat Thema für englisch das ein pro und contra Seite hat

...zur Frage

Wo kommt "only" in diesem Satz hin? (Englisch, Satzbau)

Also: A person who makes an effort to eat only food that is..... Oder A person who makes an effort only to eat food that is .....

...zur Frage

Suche ein House Lied, Kann mir bitte jemand sagen wie es heißt:)?

Lyrics:You try to criticize me it's just for the funk you try to realise me it's just for the funk and if it's not for the funk it's for the soul

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?