Reisevollmacht Ungarn?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Einverständniserklärung für ein ohne Eltern reisendes Kind
Nyilatkozat kiskorú gyermek szülő nélküli külföldi utazásához
(oder Nyilatkozat gyermek önálló külföldi utazásához)

Als gesetzliche(r) Vertreter erlaube(n) ich/wir dem/der Minderjährigen
Mint a kiskorú gyermek törvényes képviselője hozzájárulok, hogy...

Vorname Kind
Name Kind
Gyermek vezeték- és keresztneve: ..........

Geboren am
Geboren In
Születési hely, idő: ..........

Personalausweises/Reisepasses Nr.
Személyi igazolvány/Útlevél száma oder Utazási okmány száma: ..........

Ausgestellt am, in (Stadt)
Kiállítás helye és ideje: ..........
(oder: Kiállítás dátuma: <Stadt>, 20<Jahr>. <Monat> hó <Tag> nap)

Vom (Datum)
Bis
von Deutschland nach
Reiseziel
und zurück zu reisen.

[Aufenthatltszeit/Tartózkodás ideje]
..........-tól ..........-ig Németországból (Úticél:) ..........-ra/-ba [Nach Ungarn = Magyarországra] utazzon [hin und zurück / oda-vissza].

Der/Die Bevollmächtigte reist allein
A meghatalmazott egyedül utazik.

Der/Die Bevollmächtigte reist in Begleitung von
A meghatalmazott a következő (oder nachfolgend/alábbi) kísérővel utazik.

Verantwortlicher
Felelős:

Vorname Verantwortlicher
Name Verantwortlicher
A felelős vezeték- és keresztneve: ..........

Eltern / gesetzlicher Vormund
Szülő / hivatalos gyám: ..........

Vorname(n) Elternteil(e) / Vormund
Name(n) Elternteil(e) / Vormund
A szülő/gyám vezeték- és keresztneve: ..........

Ort, Datum / Hely, dátum: ..........
(Oder: Dátum: <Stadt>, 20<Jahr>. <Monat> hó <Tag> nap)

.............................................
Unterschrift(en) / Aláírás(ok)

MfG
Budapest, 2017. október 7. :-)
cloudzo

Vielleicht kann das auch helfen:

Nyilatkozat kiskorú gyermek, szülő nélkül külföldre utazáshoz (English/Ungarisch)
http://robinsontours.hu/user_dok/szuloi_nyilatkozat_2015.pdf

Szülői nyilatkozat gyermek önálló külföldi utazásához
https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/szuloi_nyilatkozat_hu.pdf

Szülői nyilatkozat (English/Ungarisch)
https://www.divehardtours.com/biztositas/Szuloi_nyilatkozat_HUN_ENG.pdf

Consent / Bevollmächtigung / Meghatalmazás:

Legal representative (name and surname) or Social Work Centre / Törvényes meghatalmazó (családi és keresztnév) vagy gyámügyi hivatal
give my consent that / hozzájárulásomat adom, hogy
name and surname of child / gyermek neve
personal registration number / személyi száma
born in (place of birth) / születési ideje és helye
with permanent residence (municipality, town, street, house number) / állandó lakhelye (megye, város, utca, házszám
travel document No. / útiokmány száma
purpose (encircle) and period of stay / tartózkodás időtartama és célja
-> tourist/turista út, visit to relatives/rokonlátogatás, school excursion or filed trip/iskolai kirándulás, sports/sport, other/egyéb
time of stay / tartózkodás ideje
is permitted to travel abroad with / külföldre utazhat
name and surname of person accompanying the child / a gyermeket kísérő személy családi és keresztneve
personal registration number / személyi száma
born in (place of birth) / született (hely és idő)
with permanent residence (municipality, town, street, house number) / állandó lakhely (megye, város, utca, házszám)
with travel document No. / útiokmány száma
Signature of legal representative / törvényes képviselő aláírása
The consent is valid for the following period / a hozzájárulás a következő időszakra érvényes:
Competent authority / az illetékes hatóság
Date of issue / kiállítás dátuma:
Signature of authorised person / a meghatalmazott személy aláírása

Quelle: http://www.horvatorszaginfo.hu/hirek/kiskoru-szulo-nelkul-csak-meghatalmazassal-utazhat-horvatorszagba ("word doc file")

Einleitung:

Beleegyezési nyilatkozat szülő nélkül utazó kiskorú részére
A kiskorú törvényes képviselőként engedélyezem/engedélyezzük
az általunk képviselt kiskorú számára:

Vorname - keresztnév
Name/Nachname - vezetéknév
Geboren am - születési idő
Geboren in - születési hely
Personalausweises/Reisepasses Nr. - személyi igazolvány/útlevél száma
Ausgestellt am, in (Stadt) - kiállítva dátum hely
Vom (Datum) - utazás megkezdésének időpontja
Bis - utazás végének időpontja
von Deutschland - Németországból
nach Reiseziel - úticél
und zurück zu reisen. - és vissza utazást.
Der/Die Bevollmächtigte reist allein - A felhatalmazott egyedül utazik
Der/Die Bevollmächtigte reist in Begleitung von - A felhatalmazott kísérője
Verantwortlicher - felelős személy
Vorname Verantwortlicher - a felelős személy keresztneve
Name Verantwortlicher - a felelős személy vezetékneve
Eltern / gesetzlicher Vormund - szülő(k)/törvényes képviselő
Vorname(n) Elternteil(e) / Vormund - szülő(k)/törvényes képviselő keresztneve
Name(n) Elternteil(e) / Vormund - szülő(k)/törvényes képviselő vezetékneve