Punkrock/Indie/Alternative/Grunge/Rocksong aus Jesus liebt mich "my love"

2 Antworten

Wenn das Lied kommt, dann benutzt einfach Shazam.

schon versucht keine Chance

0

Ok dann kann ich nicht helfen, sorry :/ Gib vielleicht die einzelnen Textstellen bei Google ein oder schau den Soundtrack zum Film an.

0

Geschenk an die amerikanische Cousine?

Hallo , bald besuche ich meine Cousine in den USA. Ich würde ihr gerne etwas schenken . Etwas was sie in Amerika nicht haben nur was wir in Europa haben ... Hättet ihr vielleicht ein paar Ideen?

...zur Frage

Gute Musikvorschläge (Grunge, alternativ rock, indie,...)?

Hey, :)
kurz zu meinem Musikgeschmack: Meine Lieblingsbands sind Nirvana, Pink Floyd, Temples, Soundgarden und Okta Logue. Nun sollten die Musikvorschläge nicht genauso klingen wie diese Bands und nur eine Kopie sein. Ich bin offen gegenüber Neuem. Aber bitte schlagt mir keine 0815 Musik vor, die man täglich bei Sputnik oder Jump hören kann. Ich bin gespannt.
Lg

...zur Frage

Kennt jemand dieses Lied? Weiß jemand wie es heißt und von wem es ist?

Ich habe bei einem YouTuber ein Lied im Hintergrund gehört und ich finde es nirgendswo. Der YouTuber selbst hat nicht geschrieben von wem das Lied ist und auch in den Kommentaren steht nichts. Vielleicht kennt es ja jemand vom Text her?

I know the way that you think about me But I don't wanna know the truth I hear the things that they say about me But I don't wanna know the truth Don't you ever wanna run away Don't you ever wanna walk away Don't you ever wanna leave this place Cause I need you when the days gone I would change, I would change for you I would break, I'd break these walls too And I would change, I would change just for you I can't get you outta my mind I can't get you outta my mind

...zur Frage

Kann mir jemand den deutschen songtext in deutsch übersetzten, bitte?

I never noticed how my heart could beat so loud When I think of you And I can't focus now, got my head up in the clouds When I think of you My heart's so lost in all the chaos It's got me crazy With the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Everything you do is so fresh and brand new That I can't help This crush on you, I wanna be the breakthrough Kind of love to you Sparks are flying like butterflies and I'm so high On the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind And I wanna rewind, over and over a thousand times

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Oh I think that we, that we were meant to be Oh I think that we, that we were meant to be

...zur Frage

das lied aus der VW pro7werbung?

was is der song aus der neuen volskwagen webung er gehet etwa so"i dont know what to do my heart wants you,my hearts wants you" ?

...zur Frage

Was heißt soulja boy kiss me thru the phone auf deutsch?

hallo!

kann mir mal jemand den songtext übersetzten ohne programm oder so? und vor allem deutsch und nicht gemischt mit englisch!! kurz gesagt in eigenen worten übersetzen! währe auch eine grosse hilfe für andere leute! gegooglet habe ich aber nix besonderes gefunden! alles durcheinander und so und das versteht man nicht!!!

danke schon mal

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) See you when i get home

Baby i know that you like me You're my future wifey Souljaboytellem' Yeah you can be my bonny I can be ya clyde You can be my wife Text me, call me I need you in my life Yeah all day Everyday i need ya And eveytime i see ya My feelings get deeper I miss ya, i miss ya I really wanna kiss ya But i can't 678 triple 9 8212

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone)

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?