Prey stopped working bei der Neuromod Division?

1 Antwort

I had the same issue. If you're desperate to get past it and don't want to wait for the patch, you can try and manually reset that level in your save file. Assuming you're PC...

1) Find your gave saves folder under /User/SavedGames/Arkane

2) Make a backup copy of the folder and put it somewhere safe first

3) Navigate down the folder until you find your campaign's folder.

4) Open the folder of your most recent save and then delete the file inside called "simulationlabs.level"

That will do a full reset on the Neuro Labs, so all the doors in there will be locked again and all the spawns will be back. (The rest of your game and your character save file and inventory won't be affected, but the Neuromods stage will be reset.) It's not ideal, but it does seem to fix the load bug. My game kept crashing to desktop whenever I went back to that level, but deleting the file mentioned above fixed it for me quite handedly.

Google Übersetzer:

Ich hatte das gleiche Problem. Wenn Sie verzweifelt darüber hinwegkommen und nicht auf den Patch warten möchten, können Sie versuchen, diesen Level in Ihrer Sicherungsdatei manuell zurückzusetzen. Angenommen du bist PC ...

1) Finde deinen gespeicherten Ordner unter / User / SavedGames / Arkane

2) Erstellen Sie eine Sicherungskopie des Ordners und legen Sie diese an einen sicheren Ort

3) Navigieren Sie durch den Ordner, bis Sie den Kampagnenordner gefunden haben.

4) Öffnen Sie den Ordner Ihrer letzten Sicherung und löschen Sie dann die Datei namens "simulationslabs.level"

Das wird einen kompletten Reset auf den Neuro Labs machen, so dass alle Türen wieder gesperrt werden und alle Spawns zurück sind. (Der Rest deines Spiels und deine Charaktersicherungsdatei und dein Inventar werden nicht beeinflusst, aber die Neuromods-Phase wird zurückgesetzt.) Es ist nicht ideal, aber es scheint den Ladefehler zu beheben. Mein Spiel stürzte immer wieder auf den Desktop, wenn ich zu diesem Level zurückkehrte, aber das Löschen der oben genannten Datei behob es für mich ziemlich händisch.

Mehr konnte ich leider nicht finden !

BUG? - WARNUNG !!!

Talia Brooks - Schlüsselkarte finden (um den Reaktorraum betreten zu können)

https://www.gamecrate.com/prey-how-access-reactor-control-room/16176

https://www.youtube.com/watch?v=7wGyq5uETR4

UPDATE: Some players are reporting the body disintegrates or falls through the floor when they approach it. If that happens, trying using the Combat Focus power to slow down time long enough to grab what you need before she's gone.

Google Übersetzer:

Einige Spieler berichten, dass sich der Körper auflöst oder durch den Boden fällt, wenn sie sich ihm nähern. Wenn das passiert, versuche mit der Combat Focus-Kraft die Zeit lang genug zu verlangsamen, um das zu ergreifen, was du brauchst, bevor sie weg ist.

Du kannst den Schlüssel nur bekommen, wenn Du die Zeitverlangsamung benutzt bevor der Körper ganz verschwunden ist.

Denk also daran, lieber mal Spielstände zu sichern bevor Du Sie mit neuen Spielständen überschreibst, sonst is nix mit Showdown und Du kannst Dir nur noch auf YouTube ansehen was Du verpasst hast.

Ist es nur eine Abzocke?

Ich habe eine super schöne, voll möblierte Wohnung gefunden zu einem mehr als hammermäßigen Preis. Das hat anfangs etwas irritiert, aber ich habe den Vermieter kontaktiert. 2 Tage später bekam ich eine Antwort, die mich etwas stutzig gemacht hat, bezüglich des Deutsches. Es klang so als wäre es mit einem schlechten Übersetzer übersetzt worden. Zu dem stand im Betreff "Gebäude Architekt ". Nun ja etwas stutzig aber noch immer interessiert antwortete ich und ich bekam folgende E-Mail:

*Hello ,

Thank you for your attention about my apartment for rent. If you have questions about the bills, I need to inform you that only bills that you will pay are for internet and gas around 40 - 50 EUR. You can use my furniture with no extra pay, or you can also use your own if you prefer. If you decide to use yours, you will have access to a large and well ventilated cellar, where you can store my furniture. The price that must be paid every month will be 400 EUR including all utility (water, electricity, heating, cable TV, parking space, refrigerator, microwave, etc). Since I am the only person who have the keys and the acts I am able to use a real estate agency for delivery named Airbnb who will take care of this transaction, and I am willing to send you the keys so you can visit it and see if the apartment suits your needs. So the delivery will be started like this:

1) I will make the delivery papers at Airbnb agency.I will pay also to fees of the delivery that will be around 150 €.

2) After I will make the papers for delivery, Airbnb will require for your payment confirmation of the first month and the guarantee deposit(€ 400.00 + € 800.00= € 1200.00) into their bank account , you will find the instructions in the invoice.

3) After you confirm the payment , delivery will start and when you will receive the keys , you will have 2 days inspection period before your final decision to rent.

The agent will arrive at your address in 2 - 3 working day's.

4) If all is in order, you will instruct Airbnb agency to give me the money. Further rents will be sent directly to my bank account.

5) If you refuse to rent the apt , Airbnb agency will give you a full refund (€ 1200.00) and you will give them back the keys and the contract.

If you agree to proceed the delivery I need from you these information:

Name: Address: City: Postal Code: Country: Copy of ID or passport attached by mail: Phone number available: Nr. of persons:

After we start the delivery you just need to follow the instructions that you will get from agency so we can close the transaction successfully. The keys and the acts can remain at you until you want to see and move in to the apartment.

Thank you and I will wait for news !*

Da gingen bei mir alle Alarmglocken los. Das ist mit Sicherheit eine Abzocke oder ? Das was mich so verwundert ist, dass die Anzeige im perfekten Deutsch geschrieben ist.. War jemand schon mal in einer ähnlichen Situation?

...zur Frage

Englisch Motivationsschreiben Erasmus+ - Verbesserungsvorschläge

Hallo! wäre nett wenn Ihr meinen Text durchlesen würdet und mir sagen könntet, was ich daran noch besser machen kann. Es handelt sich um ein Motivationsschreiben für ein Erasmus Semester an einer englischen Universität. Das ist ziemlich wichtig für mich und ich möchte ein möglichst gutes Motivationsschreiben abgeben. Danke im Voraus!

Dear Sir or Madam,

I would like to introduce myself as proper candidate for an Erasmus+ semester abroad (spring term and summer term) at [name of university]. My name is [name] and I am currently studying architecture in my X semester at [name of university] in [country].

As I have always planned to spend a semester abroad I am very happy to use the opportunities given to us by the Erasmus+ programme. I chose [name of university] because I am particularly interested in spending a semester (or two terms) at an English-speaking university. I think this is a unique opportunity to combine my studies with first-hand experience of life in an English-speaking country. As a prospective architect it is very important to work on an international level. Alongside improving my spoken and written English especially in this area, I also hope to gain insight in British culture and history and how architectural issues are seen in this context.

Before I decided to study architecture I passed my A-level at [name of secondary school] with superior success. This included reaching CEFR level B2/C1 in English. Since I attended Tourism School I have always been interested in foreign cultures. I am an open-minded person who likes to make friends with people from all over the world. This is also one of the reasons why I chose [name of university]. Among all partner universities of [home univeristy], [name of university] offers the largest international community. I also look forward to learning from professionals with industry experience as well as working and studying in lively and creative environment at the Faculty of Arts.

Finally, I believe an [name of university] is the excellent place for my Erasmus+ semester. The experience I can get studying in a foreign country would be valuable for both my studies and personal development. So, I am ready and willing to take on new challenges.

Thank you for your attention.

Yours faithfully,

...zur Frage

Betrug bei Kleinanzeigen - Käufer aus UK

Hallo,

ich habe meinen Reitsattel in mehreren Kleinanzeigeportalen online gestellt unter anderem auf Kalaydo. Nun bekam ich gestern eine kurze Anfrage: "Hallo, Interessiere mich für Ihre Anzeige hier. Mir freundlicherweise bestätigt Ihr Endpreis. James"

Ich antwortete daraufhin und schrieb ihm noch ein paar Daten zu meinem Sattel. Gerade eben erhielt ich nun diese für mich etwas fragwürdige Antwort.

Hello,

Thanks for your urgent reply,I'm not very close to you,am half German,Half England,but live most of my life in England so i can only write very well in English,am okay with your price and am ready to buy this product from you. Payment will be by bank cheque,which when you received it(cheque),you will take it(cheque) to your bank for immediate cash.

I can not make payment by bank transfer for personal reason,i can only make payment to you by cheque.

My transporter will come for the pick up of this product after the bank cheque is 100% credited on your account

If you are okay with payment by cheque,then reply back with the below information so that the cheque can be issued and send to you:

Name ...

Address....

City... .........

Post Code...

State......

Country...

Mobile Number...

Office Phone... if available

Home Phone... if available

Price... €

Extra...... € 50 {Free For You}if you reserve this for me...

As regards the transportation of this product,After you must have received your money from the cheque,my transporter will come for collection. I will make sure the payment get to you within 5 working days.... James

-So...nun der Spaß nochmal auf Deutsch..ich nehme an eine Online Übersetzung.-

Vielen Dank für Ihre dringende Antwort, ich bin nicht ganz nah bei dir, ich bin halb deutsch, halb England, sondern leben den Großteil meines Lebens in England so kann ich nur sehr gut auf Englisch schreiben, bin ohne Probleme mit Ihrem Preis und bin bereit, zu kaufen Dieses Produkt von Ihnen.

Die Zahlung erfolgt per Scheck, der, wenn Sie es (Scheck) erhalten haben, werden Sie es nehmen (Check) an Ihre Bank für sofortige Barzahlung zu sein.

Ich kann keine Zahlung per Überweisung für den persönlichen Grund kann ich nur die Zahlung per Scheck.

Mein Transporter wird kommen für die Abholung des Produktes nach dem Scheck ist zu 100% auf Ihrem Konto gutgeschrieben

Wenn Sie okay mit Zahlung durch Scheck sind, dann antworten zurück mit dem untenstehenden Informationen, so dass der Scheck ausgestellt werden kann und an Sie versenden:

Zusätzliche ...... 50 € Gratis für Sie {}, wenn Sie das für mich behalten ... Was den Transport dieses Produkts, nachdem Sie Ihr Geld aus dem Scheck erhalten haben muss, wird mein Transporter für die Sammlung kommen. Ich werde sicherstellen, dass die Zahlung an Sie erhalten innerhalb von 5 Werktagen ....

Soll ich mich darauf einlassen oder handelt es sich um einen Betrüger?

Danke im Vorraus für eure Antworten.

...zur Frage

HILFE! Einsprechthema übersetzen

Hallo könnte das bitte bitte jemand für mich ins englische übersetzen?! Danke im varraus!

Ich habe als Einsprechthema meine Abschlussarbeit in Kunst gewählt und ich erzähle euch wie ich diese angefertigt habe. Zu Beginn sollten wir aufschreiben zu welchen Themen und Praktiken wir unsere Abschlussarbeit gestalten möchten, da habe ich das Thema Dekoration und Abschlussball aufgeschrieben und dazu wurde mir von unserer Lehrerin Frau Aehrig das Thema Venezianische Masken und die Tischdekoration für den Abschlussball erteilt. Zuerst habe ich mir einen Zeitplan für die nächsten vier Unterrichtsstunden erstellt, doch den konnte ich nicht genau einhalten, weil in einer Unterrichtsstunde durch Krankheit gefehlt habe. Ich habe meine Fehlzeit aufgeholt und habe mir Gedanken gemacht wie Ich die Tische gestalten könnte. Mir sind dazu drei Varianten eingefallen. Entweder Steckfiguren (wie ihr hier sehen könnt), Aufsteller (Das sind diese) oder in Form eines Pop-up (hier zu sehen). Mit dem Pop-up hatte ich anfangs starke Probleme, weil ich nicht wusste wie ich dieses anfertigen sollte, aber dazu holte ich mir Hilfe. Entschieden habe ich mich dann für die Steckfiguren, zu den musste ich Schablonen für den Nachbau anfertigen. Zuletzt widmete ich mich den theoretischen Aufgaben zu den ich herausfinden sollte woher die Masken kommen und was Venezianische Masken besonders macht und dazu habe ich eine PowerPoint angefertigt.

Ist das etwas richtig??

I have chosen my final work in art as an Einsprechthema and I tell you like I have made this. At the beginning we should write down on which subjects and methods we our final work would like to form, there I have written down the subject Decoration and Final ball and in addition the subject Venezianische masks and the table decoration was given to me by our teacher Mrs. Aehrig for the final ball. First I have provided to me a schedule for the next four teaching hours, however, I could not keep to him exactly because has been absent in one teaching hour by illness. I have made up for my time absent and have thought to myself like I could form the tables. Three variations have occurred in addition to me. Either Steckfiguren (how you can see here), Aufsteller (This are to be seen this) or in the form of a Pop-up (here). In the beginning with the Pop-up I had strong problems because I did not know like I should make this, but in addition I got help. Then I have decided on the Steckfiguren, to those I had to make stencils for the copy. At last I devoted myself to the theoretical duties to I should find out where from the masks come and what particularly makes venezianische masks and in addition I have made a PowerPoint.

...zur Frage

Airbnb als Wohnungsvermittler?

Schönen Guten Tag, wir sind gerade auf der Suche nach einer Wohnung und stehen vor folgendem Problem. Es gibt ein Angebot das unschlagbar günstig ist und über Airbnb vermittelt werden soll. Ich stelle mir nun die Frage, ob das ein Phishingangebot ist oder ob das so läuft. Ich hänge hier mal die Mail an die ich bekommen habe. Ich wäre über Hilfe sehr Dankbar.

"Hello again,

You seem to be a very nice person and I can assure you we will not have any problems .

I have inform you before, the price you shall pay for the first month of rent will be 383 Euro and I want also security deposit ( Kaution ) 383 Euro, in total in the first month you have to pay 766 Euro without additional charges to pay. The money for the next months (383 Euro) I want to receive monthly in my bank account, so I hope it will be no problem for you to wire money.

I'm willing to send you the keys so you can visit and check the apartment. The delivery for the keys and the rental contract (signed by me), will be made by AirBnb ( www.airbnb.com ), they will also help us to make a third party transaction so you can therefore feel safe about this deal.

To start the transaction with the AirBnb you need to send me all this details: Full name: Address: City: Postal Code: Country: Mobile phone number: ID Card number or Passport number: Date of Birth: Date you want to move in the apartment: Rental period that you want to stay:

Now let me to explain you how the transaction it works:

After I received all this details, I can go to AirBnb office and start the transaction. When they will have the keys and the real estate company on them custody, they will send you a delivery notification, in which they tell you that they have the keys and that they checked it.

When you receive the delivery notification from AirBnb, you will have to go your bank office and make a bank transfer on the AirBnb bank account, assigned with this transaction for the amount we agreed ( 766 Euro ). If you don't have time to go to your bank office you can make the payment online to the bank account of the AirBnb. I must to tell you that the payment must to be made in 24 hours or early after the transaction was started because the agent will be at you in 48 hours to show the apartment.

After you make the deposit you will have to send to AirBnb the payment confirmation from bank money transfer, so they can know that you already made the deposit. AirBnb will verify the payment and if everything is in order they will delivery the keys and the rental contract to you in 48 Hours. AirBnb will send to you an agent at your house door, and that person will come with you to visit the apartment to see that all is right. If you will be satisfied with the flat, you will sign the rental contract. However, if you are not pleased with the apartment for any reason, the agent will give your money back immediately, and I will get my keys and documents back ( I will write on the rental contract this condition, to be sure).

...zur Frage

Locker 160 Summary

Eine weitere Summary: Fehler, Verbesserungsvorschläge?

The short story 'Locker 160', written by Lee Busselman deals with two girls called Karen and Julie who bully their classmate Miriam by playing tricks on her. Karen gets the idea of putting a hate note in someones locker. The other gir, Julie agrees. They coose the locker of their classmate Miriam. Both of them do not like her, because in their opinion she is just different. When they want to put the note into the locker, none of the girls want to do it themselves. Karen takes the paper anyway, put it in the locker nervously and walkes away with a pleasant feeling of relief. Then they watch Miriam's reaction, her face turns red, and both of the girls have to laugh. The next days they play other tricks on her. Karen and Julie put a plastic bag of marbles in Miriam's locker, which were clattering down the hallway, they make a voodoo doll of Miriam with a hug pin it's head and they also write a petition, which declaires that Meriam is weird and hated by all of her classmates. Below this note they copy the signatures of their classmates from a real petition. For Julie and Karen all this tricks are just funny. Later while they are waiting for Miriam's raction to their last trick, in biology class, they ask themselves, why she would not come to school. At the end of the lesson they find out that Miriam tried to commit suicide, but for them this is just funny and they do not even feel guilty.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?