Montreal wichtig!

3 Antworten

Ich hoffe, auch in Deinem Interesse, daß Deine Lehrkraft merkt, wenn Du im Unterricht mit dem Handy herumspielst - und es für den Rest der Stunde einzieht.

Centre des sciences de Montreal , Parc Jean-Drapeau, Basilika Notre-Dame,Ville Souterraine.

Toronto oder Montreal als GFS-Thema?

In 1 Monat halte ich eine GFS in Englisch und kann mich nicht für ein Thema für meine GFS entscheiden. Welches ist am besten dafür geeignet und wo gibt's interessante Links? Danke schonmal im Voraus für die Antworten Lg

...zur Frage

Unnormal schnell Aus der puste..Selbst wenn ich nur stehe.

Also als erstes möchte ich anmerken das ich NICHT dick bin ( da dickere menschen ja schneller aus der puste sind) Ich bin immer sehr schnell schlapp und aus der puste, ich brauche nur 5-10min Stehen und schon bin ich kaputt ._______. Ich treibe aber auch NIE sport...... Und sitz meistens nur zuhause .... In der schule machen wir auch kein sport, nur gymnastik, also is das normal das ich so schnell kaputt bin, und das nur vom stehen!? Oder könnte das sogar eine Krankheit sein!? Heeeelft mir :(( P.s. Ich bin 12 Jahre alt, & weiblich , falls das wichtig is.

...zur Frage

Untergrundstadt Montreal (shoppen)

hey leute ich habe mal ein frage und zwar fliege ich jetzt bald nach montreal und ich habe gehört das es da so eine stadt gibt die unter der erde liegt (Untergrundstadt Montreal) und jetzt kommt meine frage :) was gibt es da für läden? ich bedanke mich schon mal im vorraus bei euch lg hanni

...zur Frage

englisch referat canada wichtig!

Bitte übersetzt mir das richtig mit grammatik und so. Hier ist der Text:

Canada****

Well, the topic of my presentation is Canada. First of all I’ll tell you briefly what I’m going to talk about:

1. general things about Canada
  2. the capital Ottawa
  3. national parks
  4. holidays

5. In 1541 the first European colonised Canada. Before that, only Inuit and Eskimos lived there. Now Canada has got only 32.378.200 inhabitants although it is with 9.984.670 km² the second biggest state in the world. It is cut into 13 provinces and territories, which have all their own capitals. Everywhere in Canada you pay with the Canadian Dollar. One Euro is equivalent to about 1Dollar 50. Queen Elizabeth II is shown on the twenty Dollar bill. The most known sights are the “Niagara falls“ which are visited by most of the tourists. One half lies in the province Ontario in Canada, and the other half is in the federal state New York in America. Well, the flag. It is called Maple Leaf Flag, because on it you see a red maple leaf. The two red stripes symbolize the Atlantic and the Pacific Ocean, the two oceans which surround Canada. The colour white represents the arctic fields of snow in the north and the maple-leaf is typical to visualize the great forests of the country. The colour red is to remind people of the murdered soldiers in World War I. The two languages, which are spoken in Canada, are English and French that is because the population consists of 40% English-speaking people, 27% French and 20% other Europeans. And although the Eskimos and the Inuit were the first inhabitants they amount only 1, 5 % of the population.

6. Ottawa There are the parliament buildings where Canada’s government resides. Ottawa has got 860.000 inhabitants, it’s the fourth largest city and it is the only town which is officially bilingual. (French and English) It is located in the province Ontario.

7. National parks There are about 40 national parks in Canada. The Wood Buffalo National park is with 44.800 km² the largest one and I’m going to tell you something about it. The park was established in 1922 to protect the world's largest herd of free roaming Wood Bison. The Wood Buffalo National Park contains a large variety of wildlife species, such as black bear, wolf, beaver and white pelican. It contains one of the world's largest fresh water deltas.

8. Holidays Now I’ll tell you something about the bank holidays. There are many holiday which are the same as in Germany, like New Years Day, Good Friday, Easter Monday and Christmas. But there are some, which can not be found in Germany, for example the Victoria Day. On that day, you honour the acting British monarchs. Or the Canada Day on July 1 where you celebrate the independence of Canada. On that day many flags, fireworks and parades can be seen.

Thats it. Thank you for your attention and I hope you have enjoyed it.

...zur Frage

gibt es ein substantiv zum verb "mögen"?

kann man nicht gugeln und is grad wichtig.

...zur Frage

Mädchen... Wartezimmer...

Hi,

also seid einiger Zeit sitz ich ab und zu mit nem Mädchen im Wartezimmer bei meiner Nachhilfeschule das mir ganz gut gefällt... Wir sitzen da vlt. 5min bis der unterricht anfängt von dsher wenig zeit zum plaudern

ich hab nicht viel zeit mein vertrag läuft bald aus deshalb: wie bekomme ich möglichst schnell ihre nr. am besten in 5min :/ ich weis is wenig

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?