Metal Spruch?

7 Antworten

Dein Englisch ist aber stark verbesserungsbedürftig, Julia.

Es müsste wohl heissen: "Metal is in my veins and this will never change"...

vielen dank bambi 😂

0
@AnLeFimo

omg dann hab ich mich eben vertan. Als wär das jz soo schlimm 😂

0

es gibt noch "Bang that Head that doesn't bang".

oder "there is only one law - the Metal law".

Nimm deine Lieblingsband, schau die Texte durch und such dir dann den Textteil raus, der dir am besten gefällt.

Wobei mir "Metall in den Reben" auch sehr gut gefällt...

Sprüche für meine schwester die ich vermisse? Kreative Köpfe gefragt!

Hey Leute, ich verbinge gerade mein auslandsjahr und würde gerne meiner schwester einen schönen spruch schicken. Kennt ihr irgendwelche guten die dazu passen würden? wenn es geht auf englisch... Muss sich nicht reimen und gar nichts aber ich bin einfach total schlecht im schreiben... :/ (soll auf ein bild von uns)

Ich meine so etwas in der art (das habe ich meiner besten freundin geschickt): You are stupid. You fail. you are weird. And sometimes you are awkward. But that's okay, I don't care. I'm like that, too. We laugh at the randomest things. you know my ugliest side. We have awesome and crazy ideas. And sometimes we fuc * *up. We talk about people. And sometimes we have to admit that we have no one else to talk about that. Even though we disagree sometimes, we never fight. When I'm sad you were always there for me. Even when I'm on the other side of the wolrd and didn't believe you, you kept on. Thank you for making me smile, even if I don't want to. Thank you for great moments we had together. Moments I will never forget. These moments I was just happy and didn't think about something else. Thank you for listening and helping me with the heaps of problems I sometimes have. Thank you for being my best friend. I love you.**

...zur Frage

Tatto Spruch "Love that never Ends"

Hallo Leute, ich würde mir gerne ein Tattoo stechen lassen mit dem Spruch "Love that never Ends". Da mein englisch nicht das beste ist wollte ich euch fragen ob man diesen Spruch verwenden kann und wenn nicht wie würdet ihr den Spruch wiedergegben?

Im voraus Danke für alle Antworten

...zur Frage

Kann mir jemand den deutschen songtext in deutsch übersetzten, bitte?

I never noticed how my heart could beat so loud When I think of you And I can't focus now, got my head up in the clouds When I think of you My heart's so lost in all the chaos It's got me crazy With the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Everything you do is so fresh and brand new That I can't help This crush on you, I wanna be the breakthrough Kind of love to you Sparks are flying like butterflies and I'm so high On the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind And I wanna rewind, over and over a thousand times

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Oh I think that we, that we were meant to be Oh I think that we, that we were meant to be

...zur Frage

Richtiger Metal falscher Metal?

Gibt es richtiger Metal und falscher Metal? Es gibt ja Leute die Sprechen von false Metal und true Metal? Was wäre da zb. false Metal, also falscher Metal? Und was wäre true Metal also richtiger Metal? Oder ist das ganze Quatsch?

...zur Frage

Welche arten von metal gibt es jetzt alle?

Irgendwie gibr es sehr viele... mkr bekannt sind Doom metal Gothic metal Black metal Heavy metal Speed metal Thrash metal Power metal Death metal Melodic metal Melodic death metal Symphonic metal Alternative metal

Was gibt es noch ?...

...zur Frage

Whatsapp Statuse-Sprüche

Kennt ihr so Statuse solche sprüche wie z.B.: "Gerüchte werden von Neidern erfunden, von Dummen verbreitet und von Idioten geglaubt" Oder: You are my favorite hello and my hardest goodbye..

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?