Lightworks Installation - Welche Zahlen?

1 Antwort

Lightworks soll eine Zahl zwischen 1 und 2073 zugeteilt werden, also solltest du z.B. "345" / "876" / "1234" / "2000" etc. eintippen und dir die Nummer merken, falls du sie später nocheinmal brauchst.

Lightworks installations fehler?

Die Installation geht leider nur einige Sekunden und danach kriege ich diese Meldung, weiß jemand weiter? Habe im Internet nachgeguckt aber leider nichts gefunden

http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/probpufldj9xog.png

...zur Frage

was bedeutet das? --->>>Server Error in '/' Application.

und dies wurde angezeigt beim Explorer öffnen.

Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's configuration tag to point to a custom error page URL.

...zur Frage

Motorrad Verkauf ins Ausland über mobile.de

Hey liebe Leute!

Ich habe heute ein Inserat in mobile.de eingestellt. Paar Stunden später bekomme ich eine SMS von einer Südafrikanischen Nummer mit einer Email Adresse, er bittet mich um Kontaktaufnahme. Nun ein bisschen Email Kontakt:

Ich:

Hey,

my Bike is still available.

Interessent:

Hello. I'm interested in buying it... But firstly i would like you to answer my questions:

Why are you selling it & how would you describe the current condition?

How much is your best price for it? & Are you the first owner & How long has it belonged to you? do you have recent pictures of it to share?

I expect your response soon . Peter

Ich:

Hey,

I'm selling it because I got some injuries on my wrists and on the top a disc prolapse. Can't drive this bike anymore.

The current condition is great, I bought it 1 year ago from official BMW Ag (a employee of BMW drove it before I bought it with 6500 kilometres). I just drove 2000 Kilometres with it and it still looks like it's new. I can take more pictures if you want. I drove it for one year now.

I'm also selling the motorcycle clothes (leather kombo + helmet + gloves etc) if you're interested. :)

greetings

Interessent:

Hi thanks for the detailed message,and explanations about the condition,i would like to know what your final asking price is??

I await your response.

Ich:

13.000 € sounds fair.

Interessent:

Hello, Thanks for the detailed message, I agree with the price and i'm satisfied with the condition too. I am buying it internationally to Sweden and i would pay you with PayPal as it is fast & easy for me to pay with right now, don't worry about paypal charges, i will take care of that and about the transportation, i shall arrange for a transport agent to come to your home for the pickup .

If we have a deal, you should send me your info requested below if you have an account already with paypal:-

Name : PayPal Email : Mobile Number: Total Price :

or you should send me a PayPal money request, so that i can proceed with the transfer i will also add the 3.9% to the payment for the Paypal charges and then we can arrange for my transport agent to come for the pick up, after you receive your money. I will also need your home address too for the pick up to be arranged.

i expect your reply soon . Peter

Ende erstmal, bisher hab ich noch nicht geantwortet. Sorry für den Wall of text, aber denke, je ausführlicher desto besser. Inwiefern kann ich mich denn bei sowas absichern? Das klingt alles wirklich etwas komisch, will das Motorrad kaufen ohne es je gesehen zu haben und direkt über Paypal etc. Hat da jemand von euch ne Ahnung?

Liebe grüße :)

...zur Frage

Der Ton bei Lightworks spinnt. Was tun?

Ich habe leider ein Problem mit Lightworks. Und zwar ist es so, dass ich gerne ein Video bei Lightworks zusammenstellen möchte. Bei den beiden Videos, die ich verwenden möchte, funktioniert der Ton beim Abspielen einwandfrei. Nach der Konvertierung in Lightworks allerdings hört sich der Ton anders an. Die ersten 10 Sekunden hört man ein starkes knacksen, wie bei einem Radio. Danach ist der Ton komplett aus. Das passiert bei jedem der 2 Videos. Ich weiß nicht was ich machen soll, andere Videobearbeitungsprogramme gehen bei mir nicht, und mit Lightworks hat bisher alles gut geklappt. Was soll ich tun?

...zur Frage

Lightworks 11, 64 bit

Hey :)

kann mir bitte jemand sagne, wo ich das Videobearbeiungsprogramm Lightworks 11 mit der 64 bit Version herunterladen kann? Ich habe im internet schon überall gesucht unt immer nur die 32 bit version gefunden, die auf meinem laptop leider nicht funktioniert...

Danke

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?