let me sign, robert pattinson, richtige übersetzung

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

hier ich liebe das lied :)

Sie stand da an dem kaputten Baum, Ihre Hände wanden sich, sie zeigte auf mich Ich war verdammt von dem Licht das aus ihren Augen kam Sie sprach mit einer Stimme die den Himmel zerriss Sie sagte " Komm herüber in den bitteren Schatten ich werde dich in meine Arme hüllen und du wirst wissen das du sicher bist" Lass mich dich kennzeichnen, lass mich dich kennzeichen

ich denke einfach das mit let me sign gemeint ist das , das mädchen für immer zu ihm gehören wird , das durch sein kuss oder sein dasein sie immer in seinen herzen sein wird... träum

hoffe ich konnte dir helfen

Kuck lieber nach richtiger musik und lass dich nicht von so nem Teeniekommerzmist verarschen.

Wer hat das übersetzt Babelfish? XD

twisted: ineinander verknotet pointing at me: zeigte auf mich bit of shade: bisschen Schatten you've been saved: du bist gerettet sign: würde ich eher mit unterzeichnen übersetzen . also nach der Richtung "Vertrag unterzeichnen" "Pakt/schließen"

Englisch - Summary: Laura, written by Robert O'Neill, Tipps?

Ich musste eine Summary zu der Kurzgeschichte 'Laura', geschrieben von Robert O'Neill schreiben und ich bin mir nichts ganz sicher, ob das was da jetzt rausgekommen ist, auch richtig ist. Ich merke mit der Zeit (Weil es ja eine Summary sein soll) könnte tatschlich etwas falsch sein, aber ich wüsste nicht, wie ich es sonst schreiben könnte. Es wäre schön, wenn sich das jemand durchlesen und einaar Tipps geben könnte.

Everybody in the crowded restaurant stared when the young woman suddenly threw a glass of wine in the face of the older man sitting opposite her at a table near the window. The young woman was attractive and well dressed. The man was at least twenty years older than she was. He looked shocked. The young woman suddenly stood up and ran towards the door. ”Laura, come back, please,” the older man shouted. But she had already reached the door. The man ran after her. It had started to rain outside. She ran out into the middle of the street. ”For God's sake, give me a chance to explain,” the man shouted. She turned around and stared at him. A car had just turned the corner and was coming towards her very fast. The driver had not turned his windscreen wipers on, and he was talking to someone on his 10 mobile. Then - suddenly - he saw her -directly in front of him, so close that he could see her eyes when she turned her head and looked at him.

Meine Summary dazu: The short story 'Laura', written by Robert O'Neill tells us the conflict between a couple. They're sitting in a café but the woman, well dressed, stood up and ran away - Away from the man, who wanted to explain the situation. He was left alone and the woman ran into the middle of the street The driver in a car, which turned into this street was talking to someone, was distracted so he could'nt see her directly additional of the rainy wheater - And so she standed so close and turned her head to him.

...zur Frage

Habe ich Refrain, Strophen usw. im Lied "Don't let me down" von The Chainsmokers richtig eingeteilt?

Ich muss dieses Lied vorstellen und bin mir nicht sicher, ob ich das richtig gemacht habe:

1. Strophe: Crashing, hit a wall Right now I need a miracle Hurry up now, I need a miracle Stranded, reaching out I call your name but you're not around I say your name but you're not around

Refrain: I need you, I need you, I need you right now Yeah, I need you right now So don't let me, don't let me, don't let me down I think I'm losing my mind now It's in my head, darling I hope That you'll be here, when I need you the most So don't let me, don't let me, don't let me down D-Don't let me down

Bridge: Don't let me down Don't let me down, down, down Don't let me down, don't let me down, down, down

2. Strophe (jedoch kürzer): R-r-running out of time I really thought you were on my side But now there's nobody by my side

Refrain: I need you, I need you, I need you right now Yeah, I need you right now So don't let me, don't let me, don't let me down I think I'm losing my mind now It's in my head, darling I hope That you'll be here, when I need you the most So don't let me, don't let me, don't let me down D-Don't let me down

Bridge: Don't let me down Don't let me down, down, down Don't let me down, down, down Don't let me down, down, down Don't let me down, don't let me down, down, down

Mittelteil: Oh, I think I'm losing my mind now, yeah, yeah, yeah Oh, I think I'm losing my mind now, yeah, yeah

Refrain: I need you, I need you, I need you right now Yeah, I need you right now So don't let me, don't let me, don't let me down I think I'm losing my mind now It's in my head, darling I hope That you'll be here, when I need you the most So don't let me, don't let me, don't let me down Don't let me down

Outro: Yeah, don't let me down Yeah, don't let me down Don't let me down, oh no Said don't let me down Don't let me down Don't let me down Don't let me down, down, down

Würde mich über eine Antwort freuen! :)

...zur Frage

Interpretation auf Englisch... Ist die hier ok? Könntet ihr die für mich korrigieren? :) Tipps?

Interpretation

The text „My best friend dumped me“ is written by Haylie. She is a girl from California. The text is telling about the end of the friendship between Samantha and Haylie. One day Samantha – Haylies best freind - had written a text message to Haylie, while Haylie was sitting at home, reading a magazine. Some time later, as Haylie read the message she was really shocked, because Samantha had written: „We can´t be friends anymore!“ At first Haylie didn´t know why she wanted to dump their friendship. She culdn´t understand it and was really confused and sad. She thought that she was a good friend to her and couldn´t understand why. She wrote back immediately and asked Samantha why she didn´t want to be her friend anymore... And then Samantha wrote a list to her with many reasons why. At first she was really mad, but after she calmed down, she could understand it. She had been very clingy and stuck like a glue on her... And she wished she could turn it back. She thought about why she was so clingy. She was so clingy, because she was scared to loose Samantha as her best friend. She was very popular at school since she was there as the new girl. Haylie had liked her right from the start, because she was friendly and down-to-earth. Haylie wished she hadn´t been as clingy as she was. But now it was really over. It was too late to change it. The next days she apologized and tried to tell Samantha why she was acting like this. But Samantha didn´t want to talk to her. She just ignored her. A few days later she talked tot her again. But now there was a wall between them. They were friends again. But no best freinds anymore. And she swore to be a better friend next time. She had learned from it and hopes, that other people also can learn from her mistakes. Her last sentece was: „Believe in my words, because it´s no fun being dumped by your best friend.“

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?