Kurze schöne Liebessprüche auf englisch?

4 Antworten

Love is like a mountain: hard to climb, but once you get to the top the view is beautiful.
Liebe ist wie ein Berg: schwer zu erklimmen, aber wenn Du oben angekommen bist, ist die Aussicht wunderschön.

The alphabet starts with abc. The numbers starts with 1,2,3. Love starts with you and me.
Das Alphabet startet mit ABC. Die Zahlen starten mit 1,2,3. Liebe startet mit Dir und mir.

Love is a like a piece of gold. Hard to find and hard to hold.
Liebe ist wie ein Goldstück, schwer zu finden und schwer zu behalten.

You said I am your darling and that you will never go away. Well, you just said it...
Du hast gesagt, ich bin dein Liebling und du wirst mich nie verlassen. Nun, du hast es einfach nur gesagt...

I see 1000 boys.
I know 100 boys.
I talk to 10 boys.
I love 1 boy.

You and me.
Me and you.
Wie auch immer,
wir für immer.

Love is not about how much you say "I love you", but how much you can prove that it’s true.
Liebe hat nichts damit zu tun wie oft man "ich liebe dich" sagt, sondern wie gut man beweisen kann, dass es auch so ist.

Every love story is beautiful, but ours is my favorite.

All that you are is all that I'll ever need.

True love doesn't mean being inseparable; it means being separated and nothing changes.

Danke Danke Danke 

0

You don't need someone to complete you. You only need someone who accept you completely.
Du brauchst niemanden, der dich vervollständigt. Du brauchst nur jemanden, der dich vollständig akzeptiert.

The day I will stop loving you, is the day I will close my eyes for ever!
Der Tag an dem ich aufhöre Dich zu lieben, ist der Tag an dem ich für immer meine Augen schließen werde!

Give your smile to everyone, but give your love to only one!
Lächle jedem entgegen, aber schenke deine Liebe nur einem!

Was möchtest Du wissen?