kurze beschreibung folgender sehenswürdigkeiten in england gesucht! (referat)

1 Antwort

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Man nehme: 5x 100g Wikipedia-Artikel und lasse hier unwichtige Fakten raus. 1x Amazon und suche sich Bücher heraus die zu England und Sehenswürdigkeiten passen und gebe diese als Quellen an 5x 80g Google Bilder und versuche hier nur Bilder zu nehmen die zu der Sehenswürdigkeit passen, man skaliert sie nun so dass sie gut in das Bild der jeweiligen Folie passen 5x 80g Google Bilder welche als nächste Folie auch zu der vorherigen passen und erzählt hier noch einige interresante (ich hab keinen Plan wie ich das Wort schreibe :))) ) Fakten wie z.B. War früher Folterkammer und der oder der wurde dort hingerichtet.

Nun vermengt man diese Zutaten zu einer Powerpoint Präsentation welche einen schlichten Folienhintergrund haben sollte der auch zum Thema passen sollte. Viel Spass beim Backe. Dr. Ghosty

English London Text!

Ich muss ein Text auf English über London schreiben. Wer kann von euch gut Englisch und könnte meinen Text kurz mal so ein bisschen korrigieren?

I will speak about London London is a big city in the southeast of England. It is the capital of England and the United Kindom. million people live in London. London is the biggest city in the United Kondom and in the western Europe. It is the world's largest financial centre. For a long time London was a small city. London was founded by the Romans in AD 43 and called Londinium which was later shortened to London. For a long time, London was a small city. All its people lived inside the walls that were built by the Romans. This area is still called the City of London. There were many villages around the city. Gradually, more and more people came to live there. Then the villages joined together into one huge city, which is now called "London" or Greater London. Most people in London are British. However, London also has many immigrants. These people come from many different countries. They speak many different languages and have different religions and cultures. There are also many people from different countries who stay in London on business. Many people visit London as tourists. They may see the famous Sights of London. For example The Londoner Eye, Buckingham Palaca,Big Ben,Tower Bridge, Palace of Westminster and many more. The London Eye is 135 meters high and you can see if you're so high up to 25 miles in any direction. The Buckingham Palace is the residence of the Queen of England and is in the center of London. The Big Ben is a tower with a large bell. The tower is 96.3 meters high and the bell weight 13,8 tons. The Tower Bridge is one of the most famous bridges in the world, over the River Thames. For special large ships the middle two bridge parts are opened. The Palace of Westminster is also known as the Houses of Parliament, because the British parliament is in the building.

---- DIe sache ist die der Text muss doppelt so lang sein. Habt ihr ideen über was ich noch schreiben könnte?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?