Kommata in Englisch?

3 Antworten

In diesem Fall geht es um eine KANN-Bestimmung. In manchen Fällen sind die Kommaregeln im Englischen nicht so streng wie im Deutschen. Ausschlaggebend ist oft die Frage, ob man an einer Stelle im Satz eine kleine SPRECHPAUSE machen würde oder nicht.

Dies ist hier der Fall, und deshalb würde ICH hinter "school" ein Komma setzen.

Stünde die Infinitvkonstrultion "To be part..." am ENDE des Satzes, dann wäre KEIN Komma zu setzen.

Englisch cartoon interpretation?

Ich habe einen englischen Text geschrieben. Kann mir jemand den Text verbessern? Wie genau kann ich die Begründung besser formulieren? Ich finde die Begründung passt nicht ganz zu dem Beispiel am Schluss...

The cartoon evokes the idea, that smartphones have such a big significance in our life, that we can't do a vacation without those devices. I agree with this message of the cartoon partly, because a lot of people don't use their mobile-phones during holiday regullary. This is only logical, because many people does a lot of activities in their holidays to recover from their normal life and do not have the time to use their devices. But sometimes it is very useful to have a smartphone. Many people for example, use a smartphone to give their family a short update about their vacation. This is way easier than writing a postcard to everyone.

...zur Frage

White Comic - This Ain't The End Of Me deutsche übersetzung?

Hey Leute ich hätte gerne eine Übersetzung von diesem lied: White Comic - This Ain't The End Of Me , hab aber leider keine gefunden auf Deutsch. das ist der Text auf english. ich wäre aber schon zufrieden wenn mir jemand diesen satz auf deutsch übersetzen würde : This ain't the end of me, all the things I could be this is the end of you after all we've been through

This ain't the end of me, all the things I could be this is the end of you after all we've been through This ain't the end of me, all the things I could be this is the end of you after all we've been through

I'd rather wake up next to a stranger then wake up next to you its your weekly routine that bothers me, before you hurt yourself just leave

This ain't the end of me, all the things I could be this is the end of you after all we've been through This ain't the end of me, all the things I could be this is the end of you after all we've been through

I'd rather wake up next to a stranger then wake up next to you cause you're covered in sick, do you know who you are, im so glad im not you

Is this the part where it gets serious then I guess this is the part where I leave (it's not the same) Is this the part where it gets serious then I guess this is the part where I leave (it's not the same)

I'll break your heart in to this sound

This ain't the end of me, all the things I could be

This is the end of you after all we've been through This is the end of you after all we've been through

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?