Könnte mir ein Englischlehrer diesen Text auf Rechtschreiben und Grammatikfehler bitte korrigieren?

...komplette Frage anzeigen

2 Antworten

A little bit people (Ausdruck, Grammatik) say that voluntary work should be compulsary for everyone because some people find it good to help other people free (Ausdruck).
When everyone work (Grammatik) voluntary (Grammatik; Wortart) (Hier fehlt ein Komma) the state haven’t (Grammatik) extra costs or you can
help people who haven’t (Grammatik) so much .many (Wort; RS)

On the orther side (Ausdruck), every people haven’t time (Grammatik) to work voluntary (Grammatik; Wortart) and every people haven’t joy (Grammatik) to work voluntary (s.o.).

It wouldn’t be clever to introduce that voluntary work are compulsary for everyone because the most people wouldn’t be their work good (Ausdruck, Grammatik; Formulierung) because they don’t get money for this work.

After looking (Grammatik) at both sides, I think that vountary (RS) work shouldn’t be compulsary for everyone. The pros aren’t very good, but the contrasts (Wort) are terrible (Wort).

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

blechkuebel 26.02.2017, 15:21

Super Antwort! Ergänzend noch das Wort "compulsary" fett drucken.

0

Hier nur eine kleine Auswahl von notwenigen Korrekturen:

compulsory

everyone

Some people say...

.. help other people for free / free of charge.

most people (nicht "the most")...

Dein letzter Satz ergibt keinen Sinn.

Was möchtest Du wissen?