Kann mir vielleicht jemand den Text auf Englisch übersetzen? Das wäre sehr nett

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Where are you? You forgot about me. Get me, I'm waiting for you.

Why didn't you take me with you. Why am I here and you not. Please come to me and don't forget me.

I don't know you anymore, do you know me? When you'd know me you'd get me. (oder: Would you get me if you knew me? - in Fragestellung) Why aren't you here? Where are you?

Come on, don't let me be alone here. I'm a stranger to you. You are a stranger to me. I know you leave me alone here.

Put your hand forth towards me. Take me with you.

You are leaving me alone here. I die without you.

Das ist jetzt mal - so gut es möglich ist - wortwörtlich, im Kontext übersetzt würde es besser klingen, aber ich wollte nichts verfälschen.

Was ist der Nutzen hierfür wenn man nachfragen darf?

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
DeLiCiOuSbAbEe 21.05.2010, 04:53

hey dankeschön! ich versteh nicht was du meinst mit "was ist der Nutzen hierfür (...)"?!

0
Ulenvater2 21.05.2010, 13:07
@DeLiCiOuSbAbEe

Er möchte wissen, wo/wie Du diesen Text einsetzen möchtest, da er mit Dir fühlen möchte & weil er selbst ein begabter Dichter ist.

0
DeLiCiOuSbAbEe 21.05.2010, 21:25
@ManuSp

Oh achso, hmm....es gibt keinen Nutzen dafür. Ist mir so durch den Kopf gegangen und ich wollte wissen, wie es sich auf Englisch anhört. Da meine Englischkenntnisse nicht die besten sind, hab' ich hier gefragt.

0

Where are u? I am out of our mind. Get me, im waiting 4u. Why didnt u pick me up? Why am i here and youre not? Please come to me and dont forget me. Where are u?

Cmon, dont leave me here alone. I am a stranger to you and so are u to me. I know u leave me alone in here. Reach out your hand for me. Take me with u. You`re leaving me alone right here. I´m dying without u.

Mann, der arme kriegt ja Gewissensbisse

Tekfunk35 21.05.2010, 04:53

YOUR mind natürlich

0

Where are you? You forgot me. Pick me, I'm waiting for you.

Why didn't you take me with you? Why am I here and you're not? Please come to me and don't forget me.

I don't know you anymore, do you know me? When you would know me, you would pick me. Why aren't you here? Where are you?

Come, don't let me here alone. I am a foreign for you. You're a foreign for me. I know you'll leave me here alone.

Give youre hand to me. Take me with you.

You leave me here alone. I 'll die without you.

Was möchtest Du wissen?