Kann mir jemand einen Text auf niederländisch übersetzen?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Ik wil je graag iets over mijn toekomst vertellen. 

Op het moment is eigenlijk alles goed.In mijn familie is idereen gezond,wat ook het belangrijkste is. Ik ben met mijn vriend heel gelukkig en wij zijn al 7 maanden samen. Ik heb veel vriendinnen waarmee ik vele coole dingen kan doen. Op school loopt het ook heel goed en ik hoop dat ik die goed afsluit.

Voor de toekomst is het mijn wens dat ik een goed "Abitur" krijg en een docenten opleiding kan doen. 

Als ik erover nadenk, hoe mijn leven er in bijvoorbeeld 30 jaren uitziet, wens ik mij het meest, dat nog steeds iedereen gezond is. Ik hoop, dat ik een goed beroep heb en als leraar op een basisschool werk. Misschien ben ik ook nog met mijn vriend samen of zelfs getrouwd en dat wij eventuerl een gezin zijn met een eigen huis. Ik denk dat het heel erg leuk zou zijn, als ik nog steeds met mijn vriendinnen bevriend ben en we elkaar nog regelmatig zien. Maar eigenlijk wens ik me alleen, dat ik een gelukkig leven kan leiden.

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
magdziarz 20.04.2016, 15:24

Danke!

0

Würde ich machen wenn der Text nicht allzu lange ist.  Also davon hängt es ab ; - ). Ich bin niederländerin.Schreibe den Text einfach,  dann schaue ich mal. Lieben Gruss, Leonora

magdziarz 18.04.2016, 16:57

der ist knapp eine seite lang, wäre das ok?

0

Sorry bisschen sehr viel......Hab Viel um die Ohren.

Wenn etwas kürzer dann gerne!!

magdziarz 19.04.2016, 17:16

könntest du vielleicht mal drüber gucken und eventuell verbessern?

Ik wil je graag iets over mijn toekomst vertellen. 

Op het moment is eigenlijk alles goed.In mijn familie is idereen gezond,wat ook het belangrijkste is. Ik ben met mijn vriend heel gelukkig en wij zijn al 7 maanden tezamen. Ik heb vele vriendinnen met die ik vele coole dingen doen kan. Op school loopt het ook heel goed en ik hoop dat ik een goede afsluiting maak. 

In de toekomende tijd wens ik mij dat ik een goede "Abitur" zou maken en ik leraarschap studeren kan. 

Als ik erover naardenk, hoe mijn leven in bijvoorbeeld 30 jaren uitziet,wens ik mij het eerst, dat nog steeds iedereen gezond is. Ik hoop, dat ik een goede beroep heb en als een leraar op een basisschool werk. Misschien ben ik ook nog met mijn vriend tezamen of zelfs getrouwd en wij een Familie gronden met een eigen huis. Ik denk dat het totaal leuk zou zijn, als ik nog steeds met mijn vriendinnen bevriend ben en we ons nog regelmatig zien. Maar eigenlijk wens ik mij alleen,dat ik een gelukkig leben kan leiden.

0

Was möchtest Du wissen?