Kann mir jemand den Text auf englisch übersetzen(Buch)?

...komplette Frage anzeigen

4 Antworten

They called me ugly. They called me weak. They told me my eyes were too big and wore me down, and today, today I look down on them all and I can say I've made something of myself, I'm proud of myself and also of my big eyes, I am strong and nothing will get me down. I live my life full-throttle and I love it.

Du hast viele Idiome im deutschen Text, ich habe mich jetzt mal stark daran orientiert. Es gibt sicher bessere Umschreibungen.

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Anstatt dir es über setzen zu lassen, stell DEINE Übersetzung zur korrektur hier ein. Sonst lernst du ja nichts. Es gibt gute online Wörterbücher wie dict.cc und pons, und seiten die die grammatik erklären wie zb ego4u (o. so Ähnlich)

marimodi 04.01.2016, 22:59

Es ist nichts für die schule oder so, ich bin dabei ein Buch zu schreiben und bräuchte für den kleinen Absatz eine Übersetzung, aber danke;)

0

They called me ugly. They called me weak. They said my eyes were too big and bullied me. And today, today I am looking down at all of them and I can say that I have achieved something in my life. I am proud of me and of my huge eyes, I am strog and I keep going. I am enjoying my life to the fullest and I love it.

Das ist nur so auf die Schnelle übersetzt... Falls ihr Fehler seht, korriegiert diese bitte :D

they called me ugly, they called me weak, they told my my eyes are to big and drag me down. But today , today i am looking down to these all and can say, i've reached something in my life , i'm proud of me and of my big eyes also. I am strong and nobody cam drag me down. I live my life to the fullest and i love it

OhMyButt 04.01.2016, 23:09

can*

0

Was möchtest Du wissen?