Kann mir jemand BITTE diesen Text aus Latein ins Deutsche übersetzen?

1 Antwort

Mach einen eigenen Versuch, das zu übersetzen, dann findet sich auch jemand, der deine Übersetzung korrigiert.

Lateinbuch campus!

WICHTIG!

Wer campus 2 ausgabe c besitzt BITTE!!!

Seite 65 aufgabe b wird dingendst benötigt!!!

Ja ich weiß ich sollte es selber machen aber ich kann das einfach nicht!!!

Helft mir bitte!!!

Für die die es nicht haben:

b) Ordne passend zu und übersetzte:

Vocem dulcem animadverenti; ad illium convenientes; coniugem desiderans; carmina audientia

1.Orpheus...in Tartarum descendit et Plutonem, deum acerbum, flectere temptavit.

2.Carmina illius bestias... commoverunt.

3.Itaque animalia... ad illum properare temptabant.

4.Plutoni quoque... carmina Orphei placerunt

wer mir hilft den liebe ich!! BITTE!!!

Alle die Antworten kriegen einen Daumen hoch von mir!

Bemühungen werden stärker belohnt...

...zur Frage

Bittere, brauch Hilfe beim übersetzten von kleinem Text aus dem actio 2 Buch?

Ich hab ihn schon übersetzt brauche nur noch einen Text zum vergleichen, oder es wäre auch hilfreich nur die letzten zwei Sätze zu übersetzen, Danke!

Quodam die rursus in Villa calpurnii pisonis fui. Quidam servorum, quem iam diu cognoveram, me ad portam accepit et in hortum duxit. Ibi mirabar pulcherrimas statuas cuiusdam artificis Graeci, qui mihi nomine tantum notus erat. Tum Piso me salutavit atque ad circulum quorundam philosophorum adduxit. Qui de quibusdam rebus disputabant, ego autem paene nihil intellegebam, nam oculis in quadam serva pulcherrima haerebam, quae cibos mihi praebebat.

...zur Frage

Lateinischer Text

Kann mir bitte jemand diesen Text ins Deutsche übersetzen:

MEDIO IN MARI MAGNUS METUS EUROPEAM CAPIT. VIRGO MISERA, QUAE IN TERGO TAURI SEDET, CLAMAT:,, QUO ME DUCIS, TAURE? CUR ME RAPIS? PETO A TE: ME AD PARENTES MEOS PORTA! O PATER, O MATER, QUIS VOS CURA FILIAE LIBERAT? NEMO ME ADIUVAT, NEMO ME INVENIT.'' DUM EUROPA CLAMAT, TARUS NIHIL DICIT.

DENIQUE EUROPA MERIDIE TERRAM ALIENAM CONSPICIT; AD LITUS VENIUNT, UBI IUPPITER SE STATIM IN DEUM SUMMUM CONVERTIT. IS VIRGINEM MANIBUS TANGIT ATQUE DICIT.,, IN PERICOLO NON ES, NAM IUPPITER, PATER DEORUM, TECUPIT. NEGLEGE METUM ET AUDI: EI TERRAE, QUAM NUNC VIDES, NOMEN TUUM DABO; ITA TIBI MAGNAM GLORIAM PARABIS. TIBI ETIAM FILIUS SUMMMAE POTESTATIS ERIT, QUI REX EIUS INSULAE ERIT.

(...)

...zur Frage

kann mir bitte jemand mit diesem text weiter helfen? bitte

kann man mir diesen text bitte richtig ins deutsche übersetzen:

Diu Troiani dubitaverant eguum in urbem trahere. Subito virum Graecum conspexerunt, qui se in magno timore esse contendebat. eum corripuerunt et ad regem Priamum duxerunt. Postquam rex eum interrogavit: "Tu,quis es? cur graeci equum aedificaverunt?" , fraude ac dolo respondit: " ego sum sinon. graeci me sacrificare in animo habebant. ob eam rem ego spem in fuga posui et adhuc latui. sed tu es vir summae auctoritatis, tibi fidem habeo..." postremo: "si eguum in muros vestros duxeritis", inquit, " dei graecos relinquent." sic troianis persuasit. nocte autem sinon equum aperuit et hostes urbem deleverunt.

...zur Frage

Alexanders Abstammung Übersetzung?

Kann mir wer helfen diesen Text zu übersetzen?

Ad Iovem deinde Hammonem pergit consulturus et de eventu futurorum et de origine sua. Namque mater eius Olympias viro suo Philippo confessa erat, se Alexandrum non ex eo, sed ex serpente ingentis magnitudinis concepisse. 

Igitur Alexander, cupiens originem divinitatis adquirere et simul matrem infamia liberare, per praemissos subornat antistites, quidsibi responderi vellet. Ingredientem templum statim antistites ut Hammonis filium salutant. Ille dei adoptione laetus se hoc patre censeri iubet. Rogat deinde, an omnes interfectores parentis sui ultus sit. Respondetur patrem eius nec interfici posse nec mori.

...zur Frage

Ritalin LA 40mg - "nur" zum lernen

Hallo erst einmal, ein sehr guter Freund von mir hat angenommen Ritalin zu nehmen, zum Lernen versteht sich. Er ist NICHT Hyperaktiv oder hat AD(H)S, wie die Überschrift bereits verrät zum Lernen. An unserer Uni nimmt das wirklich jeder 30. könnte man sagen und auch er hat sich gedacht "Ich probier's mal aus" und hat gestern damit angefangen. Ich hab mich mal schlau gemacht, die meisten berrichten von 20mg Tabletten, aber bei meinem Freund sind es KAPSELN und dazu 40mg. Und bitte keine Antworten wie "Der ist verrückt" oder "Aufhören" etc. , er nimmt es, egal was ich oder jmd anderes sagt, daher wenn ihr wirklich helfen wollt, antwortet bitte ob die genannte Dosis nicht doch zu hoch ist ? Und BITTE wenn möglich aus eigener Erfahrung und nicht was man mal hier und da gelesen hat.

EIN GROßES DANKE SCHONMAL AN DIE, DIE MIR EVENTUELL WEITERHELFEN.

Mfg

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?