Kann mir jemand beim Verbessern helfen (ENGLISCH)?

... komplette Frage anzeigen

4 Antworten

Verbessern am Handy werde ich den Text jetzt nicht, aber es wäre gut zu wissen wie lange du schon Englisch lernst, einfach um zu sehen ob dein Lehrer dir weiterhelfen kann. Verbpräpositionen werden sehr häufig falsch angewendet und der Satzbau ist häufig gleich konstruiert, was den Text eintönig wirken lässt. Ausserdem beschreibst du den Text nicht jemandem sonder du beschreibst ihn einfach. Um dein Englisch zu verbessern, schau dir am besten viele Filme und Videos auf Englisch an, wenn nötig mit Untertitel und lies viel auf Englisch.
Lg Florian

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Hello guys,

my (RS) name is xxx xxx and I am going to describe (Hier fehlt eine Präposition.) you how I spent the best day in my Easter holiday (Komma) which was Easter Monday. I had a lot of fun because I spent the whole day with my family. First
(Komma) we had lunch in a german (RS) restaurant in Bilfingen. After we ate
(Zeit)
, my uncle has dressed as (Zeit, Wort) an easter (RS) rabbit and brought us kids gifts. I`ve got (Zeit) money, Coupons (RS), shoes and a lot of chocolate. Later we talked, joked and laughed there (Wort). In the afternoon, we all went to my house. My family and I had a lot of fun because we told each other stories and played games. A
game of this (Grammatik) is scopa (RS). This (RS) is an Italian card game similar to skat. When we are all together, we play this game for example at christmas (RS) and
easter (RS). This makes very fun (Wendung) because I win quite often. Then we have visited (Zeit) the church service in Wilferdingen. That was a sad hour because
my late cousin was mentioned. Later have my family and I made a bicycle
tour
(Zeit, Satzstellung) because the weather was very nice. After we got hungry again (Formulierung) so my mother and aunts cooked noodles with artichokes and grilled meat for example lamb. Those are the dishes traditionally eaten at easter by me
and my family. In the evening (Komma) we ate ice cream and cake. I enjoyed that
day because my family spent it with me. I laughed and ate a lot. I hope you also spent a cozy and nice Easter time.

Many nice greetings from germany (RS)!

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

easter (klein), ich glaube statt has had, coupons (klein), we all (all togehther), a game of this is(was), italian (klein), When we are all together(wehn we was all together), won statt win, had statt have, after we got (was), ich glaube These statt tohse

Das waren ein paar fehler die mir einfach direkt ins Auge gestochen sind, garantieren kann ich nichts :)

Kommentar von Cathi7
03.04.2016, 14:53

Ach ja, nächstes mal bitte alleine machen, für was gibt es ja einen Englisch Duden :D

0
Kommentar von Oubyi
03.04.2016, 15:08

Sowohl Easter als auch Italian wird GROSS geschrieben.
"wehn we was all together"
"We was" geht ja nun mal gar nicht. Das andere ist hoffentlich ein Tippfehler. Und Präteritum ist hier imho auch falsch.
usw.
Vielleicht solltest Du Dich ein bisschen zurückhalten beim Korrigieren von englischen Texten?

1

One of the games is called Scopa.

-

It is very funny, because I win quite often.

-

Later, my family and I made a bycical because the weather was very nice.

-

After the tour we got hungry again, so my mother and my aunt cooked noodles with artichokes and grilled meat for example lamb.

-

Those are the traditional eaten dishes by my me and my family at Easter.

-

I enjoyed the day because my family was with me.

-

Der Rest ist glaube ich richtig. Ich hoffe ich konnte dir helfen!

Was möchtest Du wissen?