Kann mir jemand bei diesem Rätsel helfen und die Antwort sagen?

1 Antwort

Klingt für mich so als müsste man sich den Quellcode der Seite ansehen. Ich versteh davon nicht so viel, aber ich weiß, dass es solche Rätsel gibt.

könnt ihr das übersetzen ich kann kein englisch ?

hallo ich suche eine wohnung im internet und hab eine email an den vermieter geschrieben der kann leider kein deutsch und hat auf englisch zurück geschrieben das problem ist das ich kein englisch kann ^^ könnt ihr bitte diese nachricht übersetzen ?

("Hello, Thanks for your reply,

The apartment is furnished like in the photos, you can use my furniture, or you can also use your own if you prefer. If you decide to use yours, you will have access to a very large and well ventilated cellar, where you can store my furniture, also you have your own parking place.

I like to rent my apartment for a long time because I will not come back to stay there. You seem to be a very nice person and I can assure you we will not have any problems. Like I have inform you before, the price you shall pay for 1 month of rent will be 570 Eur + 35-50 Eur the utilities (heating , electricity , water) and i want also Security Deposit 800 Eur ( the Security Deposit 800 Eur you will receive back when you leave the apartment ), with no extra taxes to pay. The money, I want to receive it monthly to my bank account, so I hope it will be no problem for you to wire the money.

I am willing to send you the keys so you can visit it and see it suits your needs. The delivery for the keys and viewing permit (signed by me), will be made with AirBnB ( www.airbnb.com ) to make sure that we can trust each other. I will explain the procedure if you are interested so please e-mail me as soon as you read this message because I really need to take care of this matter.

Thank you")

...zur Frage

Ist es nur eine Abzocke?

Ich habe eine super schöne, voll möblierte Wohnung gefunden zu einem mehr als hammermäßigen Preis. Das hat anfangs etwas irritiert, aber ich habe den Vermieter kontaktiert. 2 Tage später bekam ich eine Antwort, die mich etwas stutzig gemacht hat, bezüglich des Deutsches. Es klang so als wäre es mit einem schlechten Übersetzer übersetzt worden. Zu dem stand im Betreff "Gebäude Architekt ". Nun ja etwas stutzig aber noch immer interessiert antwortete ich und ich bekam folgende E-Mail:

*Hello ,

Thank you for your attention about my apartment for rent. If you have questions about the bills, I need to inform you that only bills that you will pay are for internet and gas around 40 - 50 EUR. You can use my furniture with no extra pay, or you can also use your own if you prefer. If you decide to use yours, you will have access to a large and well ventilated cellar, where you can store my furniture. The price that must be paid every month will be 400 EUR including all utility (water, electricity, heating, cable TV, parking space, refrigerator, microwave, etc). Since I am the only person who have the keys and the acts I am able to use a real estate agency for delivery named Airbnb who will take care of this transaction, and I am willing to send you the keys so you can visit it and see if the apartment suits your needs. So the delivery will be started like this:

1) I will make the delivery papers at Airbnb agency.I will pay also to fees of the delivery that will be around 150 €.

2) After I will make the papers for delivery, Airbnb will require for your payment confirmation of the first month and the guarantee deposit(€ 400.00 + € 800.00= € 1200.00) into their bank account , you will find the instructions in the invoice.

3) After you confirm the payment , delivery will start and when you will receive the keys , you will have 2 days inspection period before your final decision to rent.

The agent will arrive at your address in 2 - 3 working day's.

4) If all is in order, you will instruct Airbnb agency to give me the money. Further rents will be sent directly to my bank account.

5) If you refuse to rent the apt , Airbnb agency will give you a full refund (€ 1200.00) and you will give them back the keys and the contract.

If you agree to proceed the delivery I need from you these information:

Name: Address: City: Postal Code: Country: Copy of ID or passport attached by mail: Phone number available: Nr. of persons:

After we start the delivery you just need to follow the instructions that you will get from agency so we can close the transaction successfully. The keys and the acts can remain at you until you want to see and move in to the apartment.

Thank you and I will wait for news !*

Da gingen bei mir alle Alarmglocken los. Das ist mit Sicherheit eine Abzocke oder ? Das was mich so verwundert ist, dass die Anzeige im perfekten Deutsch geschrieben ist.. War jemand schon mal in einer ähnlichen Situation?

...zur Frage

Mein Englisch ist nicht das beste und ich verstehe diesen Text nicht so gut!

True you ride the finest horse I have ever seen, Standing sixteen, one or two. With eyes wild and green, You ride the horse so well, hands light to the touch, I could never go with you no matter how I wanted to.

Ride on, see you, I could never go with you No matter how I wanted to. Ride on, see you, I could never go with you No matter how I wanted to.

When you ride in to the night without a trace behind, Run your claw along my gut one last time. I turn to face an empty space where you used to lie, And look for the spark that lights the night Through a teardrop in my eye.

Ride on, see you, I could never go with you No matter how I wanted to. Ride on, see you, I could never go with you No matter how I wanted to. No matter how I wanted to.

Kann mir das jemand Übersetzen? Tausend dank!!

...zur Frage

Mathematik / Logikrätsel?

Ein böser Zauberer hat eins von tausend Weinfässern verzaubert. Trinkt man auch nur einen Tropfen vom verzauberten Wein, so fallen der Person irgendwann im Laufe eines Tages (also spätestens 24 Stunden nach der Einnahme der Weinprobe) alle Haare aus. Jeden Tag stehen dir zehn Freiwillige (in voller Haarpracht) zur Verfügung, die bereit sind das Risiko einzugehen.

Frage: Ist es möglich, das verzauberte Weinfass bereits nach einem Tag (24 Stunden nach der Einnahme der Weinprobe) zu identifizieren? Begründe deine Antwort!

...zur Frage

Xbox Live Gold Code einlösen geht nicht?

Hallo, ich habe auf der Website : http://www.gamingdragons.com/de/game/buy-cheap-xbox-live-12-month-gold-card.html einen 12 Monate Gold Code gekauft. Code bekommen und wollte ihn einlösen, aber bekomme die Nachricht :

Contact the seller to get a code that works in your region

This code was purchased in a different region and cannot be redeemed.

Contact the seller to get a code that works in your regionThis code was purchased in a different region and cannot be redeemed.

PUR-RiskTokenRedeemNotAllowedInCountry

t2DByRIxXpekUb71.0.4.11

2017/10/18 - 17:58:32 UTC

Was soll ich machen?

...zur Frage

GTA 5 PC Key bei Drittanbieter kaufen

Hey,

Ich wollte mir GTA V jetzt für den pc holen. Aber nicht bei Steam oder so, sondern hier http://www.g2play.net/category/15944/grand-theft-auto-v-1-350-000-in-game-rockstar-digital-download-key/ . Aber unten steht "In order to redeem the key please visit the official Rockstar page here" aber habe ich das spiel dann auch bei Steam oder wie ? Wenn nicht kann mir wer helfen einen Steam Key zu finden ?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?