Kann mir einer diesen Satz (siehe unten) in perfektes, grammatikalisch richtiges bayrisch übersetzen

2 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Heid mog i ned schnacksln, i moan, i geh zom gnilch obi und schau wos der duat. ( obwohl ma schaksln ährli gsagt liaba wa )

XD ich lach mich tot- echt supi! 1000 DH!

0

i hob hait koa lust auf a liabschaftsspui. i glab ich geh zum lustmoich oan stock waita nach untn und schau wos der so macht.

ich weiß nur das ein a zum o wird, also macht zu mocht wird ^^ oder ...

0