Kann mir das jemand auf Englisch übersetzen bitte? =)

...komplette Frage anzeigen

8 Antworten

Oje jetzt biste warscheinlich etwas verwirrt. Aber ich denke mal Du wirst es schon genau rausfinden. Wenn du ja keinem Englich Übersetzer vertraust musst du es wohl doch er selber lernen. Viel Glück

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Diese Antwort ist mit einem Übersetzer Programm erstellt. Schaue in den antworten nach ob es dort vergleichbare übersetzungen gibt. Ich kann genau so wenig wie Du Englich. Aber ich glaube diese ist soweit in Ordnung soweit ich Englich verstehe.

When I'm sad and I feel everything is going wrong, I think of you and already I have a smile on his face. Thank you that you're there for me when I need you

OK: If I´ve been sad and everything goes wrong, I think about you and you make me smile. Thank´s for being there whenever I need you!

So, hoffe ich konnte dir helfen!

"When I'm sad and it feels like everything's going wrong, I just think of you and got a smile in my face again. Thanks for being there when i need you." <--so

If i am sad and i have the feeling that everthing is going wrong im thinking on you and then i have a smile in my face. Thank you for beeing there for me if i need you.

Kommentar von gary06
14.10.2011, 22:16

being mit einem e sorry

0

When I´m sad and everything feels like wrong, I think of You and suddenly I have a smile on my face. Thank You for being there when I need You!

When I'm sad and I feel everything is going wrong, I think of you and already I have a smile on my face. Thank you that you're there for me when I need you :)

"Every time I am sad and I think everything goes wrong, I think about you and have to smile immediatly. Thank you for being there for me when I need you"

lg ^^

Was möchtest Du wissen?