Kann mir bitte jemand diesen Text auf English übersetzen?

... komplette Frage anzeigen

7 Antworten

Hallo,

mir persönlich wäre der Text zu persönlich, um ihn mir fremd übersetzen zu lassen. Ihr lebt doch ansonsten auch nicht nur von Luft und Liebe, nicht wahr?

Ich empfehle für das Vokabular ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

Ich bin sicher, er / sie wird verstehen, was du sagen willst.

AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von GuiBr099
18.06.2016, 21:30

Hallo, erstmal danke dass sie mir eine schnelle Antwort gaben.
Zweitens, ist es für ein Lied dass ich singen will...
Also ich kann akzentfrei sprechen aber eben an der Grammatik scheiterts halt eben..

0

Nimm ein gutes Wörterbuch wie www.pons.com und versuch es selber.

Do you know how it is when you're not with me? I think of you without a break and I ask myself what you do at this moment. There's nothing new when you tell me again that you love me. I know I can believe you but when I think if that someone else makes you happy, it feels cold for me. It doesn't matter how often we agree and you know how much you are for me. It doesn't matter how far our hearts are away, in thinks we're one. I don't know how I can explain you this more as I already did, cause I've already tried it often. I'm crazy of you since the day I saw you

Kommentar von GuiBr099
18.06.2016, 21:31

Dankeschön

0
Kommentar von vknpm5
18.06.2016, 21:51

kein Ding

0

Mein Englisch ist nicht perfekt als nicht böse sein wenn was falsch is ^^ Ich probier einfach mal ;)

Do you know how it is when you're not with me? I'm always thinking about you and what you're doing. Now it's nothing new when you're saying that you love me. I know I can trust you, but (den Rest vom Satz krieg ich nicht hin^^) It doesn't matter how often we are fighting, you always know that I really like you. It doesn't matter how fare away we are, we are one. I often tried to explain it to you. I love you since the day I met you

Kommentar von GuiBr099
18.06.2016, 21:00

Dankeschön 😘

0

GF ist kein Gratis-Übersetzungsdienst. 

Vom Vorsagen lernst du nichts. Versuch es bitte selbst. Vokabeln kannst du z.B. be pons.com nachschlagen.

Gruß, earnest

Do you know how it is if you are not with me? I have to think about you every time and ask myself what you are doing.
It is nothing new if you tell me again and again how much you would love me.
I know that I can believe in your words but when I think about another person makes you happy ...
So, das war die erste Hälfte :D
Wer mag, kann sie vervollständigen :))

Kommentar von GuiBr099
18.06.2016, 20:59

Halbes dankeschön hahaha 😂

0

Do you know what it feels like, when you're not here with me? I'm thinking about you constantly and wonder what you're doing right now. It's not new for me when you tell me once again how much you love me. I know I can believe you, but when I'm thinking about somebody else making you happy I just feel cold inside. (Oder "I just don't care" wenn Du ausdrücken willst, dass es Dir egal ist).

No matter how often we quarrel, you know exactly what you mean to me. No matter how far apart our hearts are from each other, in our thoughts we are one.

I don't know how I should explain everything to you because I've tried so many times before. I'm crazy about you since the very first day I saw you.

Kommentar von GuiBr099
18.06.2016, 21:31

Dankeschön

0

Was möchtest Du wissen?