Kann mir bitte ein Englischlehrer diesen Text auf Grammatik und Rechtschreibfehler korrigieren?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Some people think that the boot camps in the USA are a good idea, but should boot camps be introduced in Germany, too?

Many people say that boot camps are very good because they help troublemakers to learn discipline. Therefore the crime rate will go down. Moreover, troublemakers do lot of sport in the boot camps.

On the order side, after a boot camp, teenagers forget the rules and get back into trouble again. If boot camps will be established in Germany, the state would have extra costs. Finally, boot camps are very hard for children and the leaders are too strict.

After  looking at both sides, I think that boot camps shouldn't be introduced in Germany. The pros are very good, but the contras are terrible.

Du hast zwar Thesen aufgeschrieben, aber diese kaum erläutert. Dein Text ist ausbaufähig.

Hallo,

leider hast du nicht alle von mir markierten Fehler korrigiert.

Some people mean (Wort) that the (optional) boot camps in the USA are a good idea, but boot camps should be introduced in Germany (Word Order)?

Many people say that boot camps are very good because they help
troublemakers to learn discipline, (Hier fehlt etwas) that the crime rate will go down.
Moreover, troublemakers do (Hier fehlt etwas.) lot of sport in the (optional) boot camps.

At (Präposition) the order (Wort) side (Wort), after a boot camp, teenagers forget the rules and get back trouble (Hier fehlt etwas.) again. If boot camps will built (Grammatik) in Germany, the state would have (Wort) to (Wort, RS)  many (Wort, Grammatik) costs. Finally, boot camps are very hard for children and the leaders are too strict.

After I looking (Grammatik) at both sides, I think that boot camps don’t
introduce (Grammatik)
in Germany. The pros are very good, but the contras (Wort) are terrible.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Hast du Google Übersetzer genommen?
Zeitformen stimmen nicht, Komma Setzung ist fast nicht beachtet usw

Timmensch 26.02.2017, 10:36

ja könnten sie mir ein Beispiel geben wo zum Beispiel die Zeit nicht stimmt

0

Was möchtest Du wissen?