Kann bitte jemand mein Text verbessern?

... komplette Frage anzeigen

2 Antworten

Every winter (Komma) I go skiing because I like it so much. So (Wiederholung) I watch it always (Position)on television. After I watched (Zeit) a World Cup race in Alta Badia (Komma) I met Ted Ligety in the finish area. Therefore I am a big fan of him (Pronomen) and I will present him (Hier fehlt etwas.) now. Ted Ligety is an American alpine ski racer. He was born on the (Wird nur gesprochen, nicht geschrieben) 31st of (Wird nur gesprochen, nicht geschrieben) August 1984 in Salk (RS) Lake City - (Ort vor Zeit). Ted began skiing at (Hier fehlt etwas.) two and racing (Zeit) at (Präposition) eleven years.

The US coaches watched him (Hier fehlt eine Präposition.) a time long and (---) they were quickly attentive (Ausdruck) of his talent. Consequently (Wort) (Komma) they took up Ted into (Ausdruck) the US Skiing Development Team. There he used (Wort) his chance and got the opportunity to participate in bigger races. In 2004 (Komma) Ligety won a silver medal in (---) slalom at the Junior World Championships and another time he placed (Ausdruck) 23rd in a World Cup race. From then on (Komma) he reached good results and podium finishes. Ligety´s first major victory of his professional career came at the Winter Olympics 2006 in Turin, where he won surprising the gold medal in the combined event. Three weeks later (Komma) Ted reached his first World Cup victory in (---) giant slalom. Ligety became the best in the world (Ausdruck) in (---) giant slalom and won 5 times the World Cup seasons (Grammar) title. (Satzstellung)

Overall (Wort) (Komma) he was five times world champion and two times Olympic champion. (Satzstellung)

(---) this (Wort) season (Komma) he won his 25th World Cup race. Overall (s. o.) he has 48 podiums. In 2006 (Komma) Ligety founded the company SHRED Optics with a business partner. (Satzstellung)

It produces ski glasses, sunglasses and ski helmets (which are) (kann man weglassen) designed by him. He also carries himself (Ausdruck) the products at every race. (Satzstellung) Since July 2015 (Komma) he is (Zeit) married with (Präposition) Mia Pascoe.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von michi123P
08.11.2015, 11:57

Dankeschön :)

0

Ich empfehle dir Nachhilfe... xD Also da ist wirklich alles falsch,aber hat ja schon jemand korrigiert.

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von michi123P
08.11.2015, 11:58

Ja :) das kommt davon, wenn man nach zwei Jahren wieder in die Schule einsteigt :D:D:D

0

Was möchtest Du wissen?